ادامه فیلمبرداری “آذر، شهدخت، پرويز و ديگران” در زعفرانیه

به گزارش ایرانگرد نیوز، فیلمبرداری این فیلم حدود 10 روز پیش کلید خورده است و همه بازیگران به غیر از رامبد جوان تا کنون جلوی دوربین رفته اند.

 
گروه چند روز دیگر برای ادامه کار راهی دماوند می‌شوند و بخش‌های عمده‌ای از “آذر، شهدخت، پرويز و ديگران” در دماوند گرفته می‌شود. همچنین به زودی مراحل فنی فیلم برای حضور در جشنواره فجر آغاز خواهد شد.

 
این فیلم تولید مشترک بشرا فیلم و بهروز افخمی است. فيلمنامه “آذر، شهدخت، پرويز و ديگران” را مرجان شير محمدي نوشته که پيش از اين نگارش رماني به همين نام را بر عهده داشته و همزمان با نمايشگاه کتاب امسال منتشر شده است. اين فيلم قصه اي اجتماعي بر اساس روابط آدم ها دارد و جديدترين فعاليت بهروز افخمي بعد از “سن پطرزبورگ” است. اين کارگردان البته دو سال قبل فيلمي با عنوان “صداي تيره” را در کانادا ساخت که در بخش بين الملل جشنواره فجر به نمايش درآمد.

 
مهدی فخیم‌زاده نویسنده و کارگردان سینما دراین فیلم در نقش پرویز حضور دارد. وی عمدتا در آثاری که خود ساخت آنها را برعهده دارد مقابل دوربین قرار می گیرد و “آذر، شهدخت، پرويز و ديگران” از معدود فیلم هایی است که فخیم زاده مقابل دوربین یک کارگردان دیگر بازی می‌کند.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …