دارکوب‌ها در تالار وحدت کنسرت می‌دهند/ معرفی خواننده جدید گروه

همایون نصیری سرپرست این گروه موسیقایی در تشریح تازه ترین فعالیتهای گروه “دارکوب” گفت: مدتی بود که به دنبال برگزاری کنسرت در تالار وحدت بودم اما با توجه به اعلام دفتر موسیقی که فقط گروه‌های با مدرک درجه یک می‌توانند در این مکان برنامه اجرا کنند تلاش کردیم که تا بتوانیم با دریافت این مدرک در تالار وحدت برنامه اجرا کنیم که خوشبختانه این امر طی روزهای گذشته محقق شد و ما می توانیم از این پس در تالار وحدت کنسرت برگزار کنیم.

 

سرپرست گروه موسیقی دارکوب توضیح داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته گروه دارکوب تازه ترین کنسرت خود را بعد از ماه محرم و صفر در تالار وحدت برگزار می کند. در این کنسرت علاوه بر اجرای قطعاتی از آلبوم های “دارکوب” و “لیوا” قطعاتی از آلبوم جدید هم با خوانندگی محسن شریفیان و علی زندوکیل برای مخاطبان ارائه خواهد شد.

 

به گفته وی، علی زندوکیل برای اولین بار است که در قالب خواننده گروه دارکوب در این کنسرت حضور می‌یابد.

 

 

وی درباره حضور حامد بهداد و مهران مدیری در این کنسرت خاطرنشان کرد: حضور هر دوی این هنرمند در گروه بستگی به نوع زمان‌بندی کنسرت و خالی بودن وقت آنها دارد که در هفته های آینده قطعی شدن با نشدن حضور مهران مدیری و حامد بهداد مشخص می شود اما تاکنون حضور محسن شریفیان و علی زندوکیل به عنوان خواننده در اجرای تازه ما قطعی است.

 

این نوازنده پرکاشن با اشاره به فعالیت‌های خود در کنسرت‌های داخلی به علاقه و انگیزه خود برای شرکت در فستیوال‌های بین المللی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با توجه به اینکه نام تعدادی از هنرمندان ایرانی در رویدادهای بین المللی ثبت شده است طی ماههای اخیر دعوت هایی برای حضور در این فستیوال ها به ویژه فستیوال فرانکفورت آلمان داشتم اما به دلیل تراکم کاری بسیار زیادی که در داخل ایران دارم و همزمانی برگزاری فستیوال با تراکم برنامه کنسرت های داخلی است از این جهت فرصتی برای سفر به خارج از کشور ندارم اما به طور حتم امسال در چند فستیوال معتبر بین‌المللی حضور خواهم داشت.

 

گروه موسیقی “دارکوب” چندی پیش تازه ترین آلبوم خود با نام “لیوا” به خوانندگی حامد بهداد و محسن شریفیان را روانه بازار موسیقی کرد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …