جشنواره فیلم کودک از دید نوجوان‌ترین مجری تلویزیون/ با یک تیر دو نشان زدیم

فاطیما بهارمست  با ارزیابی اطلاع رسانی مثبت جشنواره فیلم کودک عنوان کرد: این اطلاع رسانی باعث شده بود که همه مهمانان از اتفاق هایی که در این جشنواره می‌افتد کاملا اطلاع داشته باشند و جای سوالی در برنامه ها نماند اما اگر هماهنگی بیشتری در افتتاحیه و اختتامیه بود، شاید برگزاری جشنواره خیلی بهتر می شد.

 
وی ادامه داد: ناهماهنگی هایی در افتتاحیه و اختتامیه جشنواره وجود داشت ولی در کل یک سری اقدامات نوین و جذابی هنگام اکران فیلم ها مثل دوبله همزمان و حضور دانش آموزان به صورت اردو در سینماها اتفاق افتاد که بسیار جالب بود.

 
جوان ترین مجری کشور در رابطه با داوری فیلم ها عنوان کرد: داوری بسیار خوب و کاملا به حق بود و فیلم هایی که شایسته بودند، پروانه های زرین گرفتند اما به نظرم می توانستند از لحاظ انتخاب داورهای جشنواره و حتی فیلم هایی که برای جشنواره به نمایش در می آیند، بهتر عمل و انتخاب کنند. البته ممکن است فیلم های خوبی به دستشان نرسیده است.

 
مجری برنامه “فرش سپید” درباره فیلم هایی که تماشا کرده است، گفت:من فیلم هایی مثل “تعطیلات دوست داشتنی”، “امید و آرزو”، “تنهای تنهای تنها” و “گنجشکک اشی مشی” را در طول جشنواره تماشا کردم.

 
بهارمست اضافه کرد: “تنهای تنهای تنها” فیلم فوق العاده ای بود و همانطور که مشاهده کردید اکثر پروانه ها را نصیب خود کرد. گنجشکک اشی مشی” و “تعطیلات دوست داشتنی” هم فیلم های خوبی بودند و آنها هم پروانه هایی را از آن خود کردند. مخصوصا فیلم “تعطیلات دوست داشتنی” برای بچه ها بسیار جذاب بود.

 

 
این مجری نوجوان کشور درباره افرادی که امسال در جشنواره بزرگداشت‌شان برگزار شد نیز عنوان کرد: این عزیزان در جایگاه خاصی قرار دارند و افراد بسیار بزرگی هستند ولی هنوز جا دارد به کسانی که تمام زندگیشان وقف کودک و نوجوان بوده، بپردازند.

 
وی درباره بزرگداشت دنیا فنی زاده بیان کرد: انتخابی شایسته بود چون فنی زاده نیمی از عمر خود را عروسک گردان بوده، از جمله عروسک گردانی کلاه قرمزی که بین همه ما این عروسک محبوب است.
بهارمست با بیان اینکه تاکنون سه بار به جشنواره کودک و نوجوان رفته است، افزود: به نظرم اصفهان میزبان بسیار خوبی است اگرچه که تا به حال همدان نرفته ام. با این حال فکر می کنم اصفهان مسئولان و اهالی دلسوز و مهمان نوازی دارد که بودجه، وقت، تمرکز و.. خود را روی این جشنواره گذاشته اند. تبلیغات بسیار خوبی هم انجام شده بود به طور مثال بنر و نمادهای این جشنواره همه جا دیده می شد و امکان نداشت در خیابانی برویم و نمادی از جشنواره نبینیم. این نشان از اطلاع رسانی قوی اصفهانی ها نیز دارد.

 
مجری برنامه “فرش سپید” در پایان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مزیت های اصفهان یا نصف جهان، وجود مکان های دیدنی بسیاری است که دارد. هنگامی که گردشگران خارجی به ایران می آیند برای شناخت دقیق تمدن ایران و بازدید از مکان های توریستی باید حتما به اصفهان سفر کنند، پس چه خوب است که این جشنواره داخل اصفهان برگزار می شود، یعنی با یک تیر چند نشان زده‌ایم. هم جشنواره برگزار کرده ایم هم مهمانان بین المللی خواهیم داشت و هم مهمانان با تمدن ما به وسیله اصفهان‌گردی آشنا می شوند.

 

 
 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …