یک کمدین جدید به جمع “رییس های وحشتناک” پیوست

به گزارش ایرانگرد نیوز به نقل از ورایتی، آخرین حضور کریس پاین در یک فیلم کمدی، بسیار کوتاه بود و او حضوری تقریبا غیرقابل مشهود در فیلم “سلست و جسی تا ابد” داشت. با این حال این بازیگر مشهور فیلم های “پیشتازان فضا” (استار ترک) در فیلم کمدی بعدی اش خیلی شاخص‌تر دیده خواهد شد.

 

این بازیگر جوان که برای بازی در قسمت دوم فیلم “رییس‌های وحشتناک” قرارداد امضا کرده است، امکان اجرای صحنه های خنده دار و به یاد ماندنی بیشتری را به دست خواهد آورد.

 

قسمت دوم این فیلم در حال حاضر با حضور شان اندرس در مقام کارگردانی و جان موریس در مقام تهیه‌کنندگی در حال فیلمبرداری است. سه بازیگر اصلی فیلم یعنی جیسون بیتمن، جیسون سودیکیس و چارلی دی دوباره در نقش های قسمت اول حضور پیدا می کنند. فیلمنامه این فیلم توسط جان فرنسیس و جانات ام. گلدشتین نوشته شده و اندرس و موریس نیز آن را ویرایش کرده اند.

 

گرچه اطلاعات دقیقی از این فیلم و موضوع آن هنوز افشا نشده اما حضور پاین در نقش پسر خانواده نشان‌دهنده رابطه یک پدر و پسر در فیلم است و پسر قصد دارد تا ایده پدرش برای اختراع یک نوآوری جدید را سرقت کند.

 

کریس پاین در فیلم “استار ترک” در نقش کاپیتان کرک جوان ظاهر شده بود.

 

پاین به زودی در فیلم “جک رایان: عضو جدید سایه” به کارگردانی کنت برانا که 26 دسامبر اکران خواهد شد، در کنار کوین کاستنر بر پرده های نقره ای خواهد رفت. وی که در این فیلم در نقش جک رایان تحلیلگر و محقق سازمان اطلاعات و جاسوسی آمریکا (سیا) حضور یافته در نقشی ظاهر شده که پیش از او هریسن فورد، الک بالدوین و بن افلک آن را بازی کرده بودند.

 

فیلم ‌های “جک رایان” با اقتباس از مجموعه کتاب‌‌های پرفروش تام کلنسی نویسنده معروف آمریکایی که به تازگی درگذشت، ساخته شده ‌اند. فیلم ‌های “شکار زیردریایی سرخ”، “بازی‌ های میهن‌‌پرستانه”، “خطر واضح و حاضر” و “جمع تمام ترس ‌ها” فیلم های قبلی این مجموعه بودند و پاین در فیلم جدید با عبور از مراحل قبلی به قهرمانی تبدیل ‌شده که دیگر همه روی او حساب می‌‌کنند. او در این فیلم باید از یک پروژه روسی پرده بردارد.

 

این بازیگر 33 ساله به تازگی در فیلم “کشیدن” به کارگردانی جو کارناهان هم بازی کرده و در فیلم موزیکال “در میان جنگل” ساخته راب مارشال نیز در کنار مریل استریپ و جانی دپ نقش آفرینی کرده است.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …