معارفه مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان برگزار شد

معارفه مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان برگزار شد

آیین معارفه مدیرکل میراث فرهنگي، صنایع دستی و گردشگری  استان زنجان با حضور دکتر مهدی حجت قائم مقام سازمان میراث فرهنگی کشور در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان زنجان در این مراسم دکتر مهدی حجت قائم مقام رییس سازمان و معاون میراث فرهنگی کشور حکم انتصاب مهندس یحیی رحمتی را به وی ابلاغ کرد.

حجت در این مراسم  در سخنانی گفت: وجود ظرفيت هاي بالقوه در زمينه ميراث فرهنگي اعم از تنوع قومي، جغرافيايي، زبان و ساير بخش ها مسووليت افراد فعال در زمينه ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري را مضاعف كرده است. وي با اشاره به اينكه صدها اثر در زنجان مي تواند به عنوان ميراث جهاني ثبت شود اظهار كرد: فعالان عرصه ميراث فرهنگي بايد با تلاش و همتي مثال زدني تمام توان خود را براي احيا اين حوزه به كار گيرند.

 وی افزود: برنامه ريزي در حوزه ميراث فرهنگي استان زنجان بايد با تكيه بر ظرفيت هاي موجود در زمينه هاي فرهنگي و تاريخي اين استان انجام شود.

در این مراسم هم چنین  از خدمات مسعود بیات مدیرکل سابق ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان زنجان تجلیل به عمل آمد و لوح تقدیر و تشکر معاون رییس جمهور و رییس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور به وی اهدا شد.

در این مراسم معاون عمرانی استاندارزنجان، مدیران ادارات، هنرمندان، اصحاب رسانه و کارکنان اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان زنجان حضور داشتند.

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …