رهبر ارکستری که با رضا صادقی خوانندگی می‌کند

پویا نیک‌پور  درباره انتشار اولین آلبوم موسیقایی خود در مقام خواننده گفت: این اثر موسیقایی اولین آلبوم من در مقام خواننده است که با آهنگسازی و تنظیم خودم در زمستان امسال منتشر خواهد شد ضمن اینکه مهدی ایوبی به عنوان ترانه‌سرا در این اثر من را همراهی می‌کند. البته طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته قرار است در قطعه ای با نام “خارج از تصور” از رضا صادقی به عنوان خواننده مشترک قطعه استفاده کنم. فکر می کنم این آلبوم با توجه به شکل و شمایل متفاوت کارهایم برای علاقه‌مندان هم قابل توجه باشد.

 

این آهنگساز افزود: این آلبوم موسیقایی  که هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده ام متشکل از 14 قطعه در سبک تلفیقی راک و جاز است که به نظر من شکل جالبی دارد و با توجه به کمتر کار شدن این سبک در فضای موسیقی پاپ کشورمان می‌تواند برای مخاطبان جذاب باشد. البته من در این آلبوم تلاش کردم فضای موسیقی غربی را بیشتر از فضای شرقی تجربه کنم که امیدوارم مورد توجه علاقه‌مندان موسیقی قرار بگیرد.

 

 

این نوازنده پیانو به تهیه و تولید یک آلبوم موسیقایی دیگر با شکلی متفاوت‌تر از آلبوم در دست تولید خود اشاره کرد و گفت: این آلبوم از آثار بی‌کلام من بعد از آلبوم “صدای سکوت” است که شکل و شمایل بسیار متفاوتی نسبت به کارهای قبلی دارد و به نوعی کاری است که در آن تلاش کردم از فضای ارکسترال استفاده کنم.

 

نیک‌پور در پایان درباره فعالیتهای آینده خود در عرصه موسیقی هم گفت: فعلا غیر از حضور در کنسرت های رضا صادقی برنامه دیگری ندارم. ضمن اینکه با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته قرار است بعد از ایام ماه محرم و صفر به همرای گروه موسیقی دارکوب اجراهایی در تالار وحدت داشته باشیم که جزییات آن به زودی منتشر می شود.

 

حضور در چندین کنسرت در کنار خوانندگان مختلف از جمله محمد اصفهانی و رضا صادقی به عنوان رهبر ارکستر و انتشار آلبوم “صدای سکوت” شامل قطعاتی برای پیانو از جمله فعالیت‌های اخیر نیک‌پور در عرصه موسیقی است.

 

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …