ایرانگرد نیوز

رابین ویلیامز در حال مذاکره برای بازی در “شب در موزه 3”

به گزارش ایرانگرد نیوز به نقل از هالیوود ریپورتر، رابین ویلیامز در حال مذاکره برای بازگشت به مجموعه فیلم‌های “شب در موزه” از ساخته‌های کمپانی فاکس است.

 

فیلمبرداری قسمت سوم این مجموعه قرارست در ماه فوریه 2013 آغاز شود. در فیلم “شب در موزه 3” بن استیلر دوباره در نقش لری دیلی نگهبان شب موزه ظاهر می شود و شان لیوای هم وظیفه کارگردانی را بر عهده خواهد داشت.

 

دو قسمت اول این مجموعه نزدیک به یک میلیارد دلار فروش داشتند.

 

رابین ویلیامز در دو فیلم اول مجموعه یعنی “شب در موزه” و “شب در موزه: نبرد اسمیتسونیان” نقش تدی روزولت را بازی کرده بود و در فیلم سوم که داستانش در لندن اتفاق می افتد نیز همین نقش را ایفا می کند.

 

هنوز مشخص نیست که دیگر بازیگران فیلم “نبرد اسمیتسونیان” مانند ایمی آدامز، بیل هیدر و کریستوفر گست که همگی نقش شخصیت های تاریخی را بازی کرده بودند نیز در فیلم جدید حضور خواهند داشت یا خیر.

 

ویلیامز در حال حاضر با بازی در سریال “دیوانه ها” ی شبکه سی بی اس نزد طرفدارانش محبوب است. قرارداد ساخت این سریال روز جمعه برای یک فصل کامل تمدید شد. این مجموعه از زمان شروع پخشش یکی از بهترین رتبه بندی های سریال های جدید شبکه های تلویزیونی آمریکا را به خود اختصاص داده است.

 

این مجموعه کمدی که به کارگردانی دیوید ای.کلی به روی آنتن رفته توسط کمپانی فوکس قرن بیستم ساخته شده و رابین ویلیامز که در نقش سیمون رابرتز مدیر آژانس تبلیغاتی در شیکاگو بازی می‌کند، قسمت های مربوط به خودش را خودش نوشته است.

 

خروج از نسخه موبایل