راه سخت “ازدواج سعید و لیلا” برای انتخاب بازیگران

رضا رخشان تهیه‌کننده فیلم سینمایی “ازدواج سعید و لیلا”  از ادامه مراحل پیش‌تولید این فیلم سینمایی خبر داد و گفت: بازنویسی فیلمنامه این فیلم سینمایی که کارگردانی آن را سعید سلطانی برعهده دارد توسط سعید دولتخانی به پایان رسیده و در حال حاضر به دنبال بازیگر مناسب برای نقش های اصلی “ازدواج سعید و لیلا” هستیم.

 

وی با اشاره به این مطلب که فیلم سینمایی “ازدواج سعید و لیلا” دارای سه شخصیت اصلی است، بیان کرد: این فیلم سینمایی داستان بکری دارد که کل قصه بر روی سه شخصیت مورد نظر سوار است. این سه شخصیت در فیلمنامه خصوصیات ویژه‌ای دارند و به همین دلیل برای انتخاب بازیگر به دقت و وسواس بیشتری نیاز داریم.

 

تهیه‌کننده فیلم سینمایی “ضد گلوله” با اشاره به این که به محض قطعی شدن بازیگران، فیلمبرداری این فیلم سینمایی آغاز خواهد شد، توضیح داد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که این فیلم سینمایی را برای سی و دومین جشنواره بین المللی آماده کنیم.

 

رخشان در پایان گفت: مهمترین مسئله در این فیلم سینمایی انتخاب بازیگران مناسب برای “ازدواج سعید و لیلا” است، به همین دلیل تا زمانی که بازیگران مناسب را پیدا نکرده و تنها برای رسیدن و حضور در جشنواره فیلم فجر، این فیلم سینمایی را جلوی دوربین نمی بریم.

 

“ازدواج سعید و لیلا” یک داستان اجتماعی دارد و  در خط داستانی این فیلم آمده است که آقا مرتضی دیوانه‌وار لیلا را دوست دارد و لیلا دیوانه‌وار سعید را. راه رسیدن به لیلا، گذشتن از ایمان و اعتقاد است. آقا مرتضی راه دشواری را در پیش دارد.

 

این فیلم سینمایی اولین تجربه کارگردانی سعید سلطانی در عرصه سینمای داستانی بلند است. وی پیش از این سریال‌هایی چون “پس از باران” و “ستایش” را ساخته است. رضا رخشان پیش از این فیلم سینمایی “ضد گلوله” به کارگردانی مصطفی کیایی را تهیه‌کنندگی کرده بود. وی به خاطر تهیه کنندگی این فیلم سینمایی در سی و امین جشنواره بین المللی فیلم فجر، دیپلم افتخار بهترین فیلم را دریافت کرد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …