ایرانگرد نیوز

کیومرث مرادی به ایران می‌آید/ اجرای نمایش جدید در اکو

به گزارش ایرانگرد نیوز، مرادی طی سال‌های فعالیت خود در عرصه تئاتر کارگردانی آثار متعددی را در کارنامه کاری خود دارد که از آن جمله می‌توان به نمایش‌های “خانه”، “رویای نیمه شب پاییز”، “مرگ و شاعر”، “ژولیوس سزار به روایت کابوس”، “شکلک”، “خواب در فنجان خالی”، “رازها و دروغ‌ها” و “افسون معبد سوخته” اشاره کرد. این آثار همگی از نمایشنامه‌های نگاشته شده توسط نغمه ثمینی است.
کیومرث مرادی که طی سال‌های اخیر مشغول تحصیل در خارج از کشور است، نیمه دوم سال 91 نمایشنامه “سیمرغ” نوشته محمد چرمشیر را در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر روی صحنه برد. در میان نمایشنامه‌های کارگردانی شده توسط کیومرث مرادی، نمایشنامه “شهر بدون آسمان” نیز به چشم می‌خورد که توسط پوریا آذربایجانی نوشته شده است.
قرار است مرادی در جدیدترین فعالیت خود در دی‌ماه سال جاری همکاری مجددی با پوریا آذربایجانی داشته باشد که این اثر نمایشی در تالار شمس مؤسسه بین‌المللی فارسی زبانان (اکو) روی صحنه خواهد رفت.

 
همچنین قرار است در صورت توافق رضا حداد نیز همزمان با اجرای جدیدترین اثر کارگردانی شده توسط کیومرث مرادی، نمایش “کسی نیست که این داستان‌ها را به یاد بیاورد” را به مدت 10 شب در تالار شمس مؤسسه بین‌المللی فارسی زبانان (اکو) روی صحنه ببرد.
این اثر نمایشی از اولین تجربیات رضا حداد در عرصه کارگردانی تئاتر است که در صورت ایجاد شرایط مدنظر بار دیگر اجرا می‌شود. حداد چندی پیش نمایش “کابوس‌های خنده‌دار برای شب و چندتایی هم برای روز” را تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برد. “آمدیم، نبودید، رفتیم” و “مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش” از دیگر آثار کارگردانی شده توسط رضا حداد است.

 

خروج از نسخه موبایل