ایرانگرد نیوز

“همه بچه های ما” هم جنس دغدغه های مردم است/ تلنگری به آدم پولدارها

زهره حمیدی درباره حضورش در سریال “همه بچه‌های ما” که این شب‌ها در شبکه دو روی آنتن است گفت: در این سریال نقش مادر فرزانه را عهده‌دار هستم، زنی که پس از مدت‌ها از خارج از کشور به وطنش بازمی‌گردد و متوجه می‌شود دخترش منزلش را به جایی شبیه بهزیستی تبدیل کرده و از بچه‌های بی سرپرست حمایت می‌کند.

 
وی افزود: این پدر و مادری که نقشش را محمود عزیزی و من بازی می‌کنیم به شدت از رأفت قلب دخترشان و تصمیمی که گرفته خوشحال می‌شوند و سعی می ‌کنند آن را تحت حمایت همه جانبه خودشان در بیاورند.

 
این بازیگر، فیلمنامه تاثیرگذار را از نقاط قوت این سریال دانست و ادامه داد: موضوعاتی که این مجموعه تلویزیونی هدف قرار داده است از جنس دغدغه‌های مردم کوچه و بازار است و تصور می‌کنم مردم به راحتی با آن ارتباط برقرار می‌کنند.

 
حمیدی یادآور شد: خوشبختانه حضور در این مجموعه تجربه متفاوتی در کارنامه حرفه‌ای من بود. تاجبخش فنائیان کارگردانی مسلط و کاربلد است و همین مسئله سبب شد که ما در این پروژه به مفهوم واقعی کلمه “انسانی” کار کنیم. عجله‌ای در کار نبود، ما روزانه 10 ساعت کاری پر از آرامش و مشورت را پشت سر می‌گذاشتیم و فرصت داشتیم با فراغ بال به شخصیت‌های قصه و موضوعات مطرح شده فکر کرده و کار کنیم.

 
این بازیگر تصریح کرد: این در حالی است که متاسفانه در روزگاری به سر می‌بریم که تولیدکنندگان سریال‌ها و فیلم‌ها به دلایل مختلف مثل کمبود بودجه و… عوامل را به شدت تحت فشار قرار می‌دهند، نتیجه این رفتار غیر حرفه‌ای هم مجموعه‌هایی هستند که تولید می‌شوند و حرفی برای گفتن ندارند.

 
وی در پایان عنوان کرد: این سریال موضوع متفاوتی دارد. واقعیت این است که در جامعه امروز ما کودکان بی سرپرست و بدسرپرست زیادی وجود دارند و امیدوارم این سریال بتواند تلنگری برای کسانی باشد که تمکن مالی دارند و می‌توانند یاریگر این بچه هاباشند. به اعتقاد من این سریال قصد فرهنگسازی دارد و اگر در این راه موفق عمل کند کار بسیار بزرگی انجام داده است.

 

خروج از نسخه موبایل