معضلات شهری کاریکاتور می‌شوند

به گزارش ایرانگرد نیوز، چهارمین دوره مسابقه بزرگ کاریکاتور معضلات شهری به همت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 19 آذر ماه به دبیرخانه ارسال کنند.

 

این مسابقه با موضوعات فرهنگ آپارتمان‌نشینی، حقوق شهروندی، آلودگی هوا، ترافیک، دفع زباله و تخریب بافت سنتی شهرها برگزار می‌شود.

 

هر شرکت‌کننده امکان ارسال حداکثر 5 اثر را دارد. آثار ارسالی نباید قبلا در کاتالوگ‌های سه دوره گذشته این جشنواره منتشر شده باشد و همچنین صاحبان آثار نباید در دوره های قبل برنده جایزه شده باشند.

 

هیئت داوران مسابقه کاریکاتور معضلات شهری را کامبیز درم‌بخش، جواد علیزاده، علی جهانشاهی، دالسیو ماچادو از برزیل و برنارد بوتون از فرانسه تشکیل می‌دهند.

 

نفرات اول تا سوم این جشنواره به ترتیب 30 میلیون، 20 میلیون و 10 میلیون ریال هدیه به همراه لوح تقدیر و تندیس مسابقه را دریافت می کنند. همچنین به پنج نفر از دیگر برگزیدگان لوح تقدیر به همراه چهار میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

 

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران توسط خانه کاریکاتور ایران این مسابقه را برگزار می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی info@irancartoon.com ارسال کنند.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …