تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره “شاپرک های شهر”

به گزارش ایرانگرد نیوز، ابوالفضل جلیلی سفیر مهربانی و سخنگوی جشنواره با اعلام خبر تمدید مهلت دریافت آثار شرکت کنندگان، درباره زمان و نحوه ارسال گفت: به دلیل درخواست های مستمر شرکت کنندگان و برخی از دانشجویان برای تمدید مهلت زمان دریافت آثار، علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند تا تاریخ 10 آبان ماه آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

 
جلیلی با بیان این که تنوع آثار دریافتی در 4 بخش جشنواره قابل قبول بوده است، افزود: خوشبختانه تاکنون افراد زیادی آثار خود را به جشنواره ارسال کرده اند و بسیاری از فیلمسازان و هنرمندان حرفه ای و توانمند هم حمایت خود را از جشنواره شاپرک های شهر و حضور و مشارکت شان در بخش های مختلف جشنواره اعلام کرده اند.

 
وی همچنین درباره نحوه ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره و فرمت فیلم ها هم بیان کرد:نکته جالب توجه درباره جشنواره فیلم شاپرک های شهر این است که هیچ محدودیتی برای فرمت آثار شرکت کنندگان در نظر گرفته نشده است و آن ها می توانند در هر قالبی آثار ساخته شده خود را در حوزه کودک و نوجوان با محورهایی که در سایت جشنواره درج شده است، به دبیرخانه ارسال کنند. فقط لازم است که آنها سه نسخه از اثر خود را همراه با فرم تکمیل شده که پیش نویس آن در سایت www.shaparakha.com  قرار دارد، به آدرس میدان فردوسی، خیابان پارس، کوچه جهانگیر، واحد 2 ارسال کنند.

 
وی همچنین درباره محورها و بخش های اصلی و جانبی جشنواره ادامه داد:در این جشنواره تلاش شده است تا به کودک در بسترهای مختلفی پرداخته شود. ضمن این که تاکیدمان بر رویکرد اجتماعی است و در هدف گذاری اولیه این جشنواره هم  طرح مسائل موجود در این حوزه و ارائه راهکارهایی برای رفع مشکلات احتمالی کودکان در نظر گرفته شده است. کودکان و جامعه، خشونت علیه کودکان، کودکان و آموزش و سلامت، کودکان و خانواده، حقوق کودکان، کودکان و هنر و ادبیات، کودکان و صلح از جمله محورهای این جشنواره است که در 4 بخش اصلی، نگاه کودک، صد ثانیه ای و مسابقه مورد توجه قرار گرفته است.

 
این جشنواره از تاریخ دوم تا ششم آذرماه در دو کشور ترکیه و ایران برگزار می شود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …