حمله به کارگردان “تغییر شکل دهندگان” در هنگ کنگ

به گزارش ایرانگرد نیوز به نقل از بی.بی.سی، مایکل بی کارگردان آمریکایی در حمله‌ای که در حال فیلمبرداری در آخرین قسمت فیلم “تبدیل شوندگان” به او شد، مجروح شد.

 

به گفته پلیس، دو مرد در رابطه با این سوءقصد و به ظن باج‌گیری از گروه فیلمسازی و تهاجم به آنها دستگیر شدند.

 

مایکل بی 48 ساله با این حمله از سمت راست صورتش مجروح شد، اما با امتناع از مداوا به کار فیلمبرداری در منطقه شلوغ هنگ کنگ ادامه داد.

 

یک روزنامه محلی سه مرد را عامل این اختلال بزرگ در کار ساخت این فیلم علمی ـ تخیلی خواند. گفته می شود این سه احتمالا برای حق الزحمه‌شان که از سوی گروه تهیه به مالکان اصلی تحویل شده بود با گروه فیلمسازی درگیر شدند.

 

یکی از این مردان از این کارگردان طلب 100 هزار دلار هنگ کنگ (13 هزار دلار آمریکا) کرده بود. پلیس فرد سوم را نیز که در صحنه جرم حضور داشت، بازداشت کرد.

 

بی در حال ساخت چهارمین فیلم “تغییر شکل دهندگان” با بازی مارک والبرگ و نیکولا پلتس است. این فیلم قرار است تابستان 2014 اکران شود.

 

“تغییر شکل‌دهندگان” فیلم اکشن و علمی تخیلی محصول سال 2007، به کارگردانی مایکل بی است. در این فیلم بازیگرانی همچون شیا لبوف، مگان فاکس، جان تورتورو، هوگو ویوینگ، جاش دوهامل، ترسی گیبسون، پیترگالن، مارک رایان ایفای نقش کردند.

 

این فیلم درباره برخی وسایل الکتریکی است که موجودات جدیدی هستند که با استفاده از هوش مصنوعی قادر به تغییر شکل دادن شده اند. این موجودات به دو دسته طرفداران انسانها ودشمنان آنها تقسیم میشوند و به جنگ بایکدیگر میپردازند و…

 

بندر ویکتوریای هنگ کنگ و خیابان های شلوغ این شهر از جمله مکان هایی هستند که در فیلم به  عنوان مکان وقوع داستان، دیده می‌شوند.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …