ایرانگرد نیوز

تلاش تام هنکس برای ثبت تاریخ آمریکا در قالب کتاب صوتی

به گزارش ایرانگرد نیوز به نقل از هالیوود ریپورتر، برایان کرنستون که به تازگی از یکی از بزرگترین سریال‌های تلویزیونی تاریخ فارغ شده است وظیفه روایت بزرگترین رمان آمریکایی سی سال اخیر را بر عهده خواهد داشت. ستاره سریال “بریکینگ بد” رمان کلاسیک سال 1990 نوشته تیم اوبراین یعنی “چیزهایی که آن‌ها حمل کردند” را روایت خواهد کرد.

 

نسخه کتاب صوتی جدید “چیزهایی که آن‌ها حمل کردند” همچنین شامل روخوانی مقاله “ویتنام درون من” نوشته اوبراین درباره جنگ ویتنام بیست سال بعد از به پایان رسیدن آن نیز می‌شود.

 

تام هنکس در بیانیه‌ای گفت: پلی تون سعی کرده تا ابعاد مختلف داستان را روی صفحه به نمایش بگذارد. حال با همکاری ما با کمپانی آدیبل و با کار کردن با چند تن از بهترین بازیگران شناخته‌شده حال حاضر می‌توانیم بهترین آثار داستانی و غیرداستانی نوشته شده درباره آمریکا را با صدا روایت کنیم.

 

کتاب‌های دیگر این مجموعه شامل خاطرات جنگ جهانی دوم که الهام بخش ساخت سریال کوتاه و معروف “پاسیفیک” شدند یعنی “کلاه خودی برای بالشم” نوشته رابرت لکی و “با اولاد قدیم” نوشته ای بی اسلج است. خواندن این کتاب‌ها توسط دو بازیگری انجام می شود که در سریال “پاسیفیک” نقش این افراد را بازی کردند: جیمز بج دیل قسمت‌های لکی را می‌خواند و جوزف مازلو نیز بخش‌های مربوط به اسلج را روایت می‌کند.

 

کن برنز نیز سه‌گانه ستایش دربرگیرنده “اوه پیشگامان!”، “نغمه خوشی” و “آنتونیای من” نوشته ویلا کاتر و مجموعه جنگ داخلی نوشته شلبی فوت و “بدترین زمان های سخت” نوشته تیموتی ایگان را برای صوتی کردن انتخاب کرده است.

 

خروج از نسخه موبایل