ایرانگرد نیوز

مجامع عمومی را تا پایان آذر برگزار کنید/ فرصت وفاق را از دست ندهیم

به گزارش ایرانگرد نیوز، در این نامه آمده است: سینمای ایران چهار سال دشوار و پر از سوءتفاهم را پشت سر گذاشته است؛ دورانی که آکنده از سوءتدبیر مدیریت دولتی سینما بود.

 
مواجهه با بزرگترین سوءتدبیر مدیریت‌های دولتی سینمایی در طول سال‌های پس از انقلاب، یعنی اعلام تعطیلی خانه سینما با پایمردی جمع کثیری از خانواده بزرگ سینمای کشورمان و خانه سینما ممکن شد.

 
اینک که خانه سینما با معاضدت مسئولان محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت تدبیر و امید فعالیت مجدد خود را از سرگرفته است عمل به توصیه موکد مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ 15 مهر سال 1392 مبنی بر برگزاری مجامع عمومی اصناف تا پایان آذر ماه سال جاری یقیناً نشانگر بلوغ و پویایی صنفی خواهد بود.

 
بنابراین از کلیه همکاران چه آنانکه در طول 2 سال اخیر ذره‌ای از خانه خود فاصله نگرفته و در حراست از آن از چیزی فروگذار نکردند و چه آنانکه به هر دلیل اعم از داشتن شبهه غیرقانونی بودن فعالیت صنف خود و یا برخی تسویه حساب‌های شخصی و یا بی انگیزگی، رویه دوری از خانه سینما را پیش گرفتند درخواست می کنیم فصل جدید تعاملات صنف با دولت را بیش از پیش در نظر گرفته و برای ایجاد همدلی هرچه بیشتر در مجامع عمومی اصناف خود حضور فعالانه داشته باشند.

 
پر واضح است نتایج برگزاری مجامع عمومی که بایستی در یک دوره فشرده برپا شود وقتی برپایه حضور اکثریت اعضای هر صنف باشد و البته بسیار موثر در سرنوشت فعالیت‌های هر صنف و به تبع آن خانه سینما است لیکن آنچه مطلوب آحاد سینماگران است دستیابی به آرامشی است که مدتها از سینمای ایران سلب شده و در حال حاضر زمینه برقراری آن تا حدی ایجاد شده است پس بر همه خانواده سینمای کشورمان فرض است در ایجاد وفاق و همدلی بیشتر تلاش کنند.

 

خروج از نسخه موبایل