ماجراهای عجیب پیش روی “تارزان” آلمانی

به گزارش ایرانگرد نیوز به نقل از مووی نیوز، این نسخه جدید انیمیشن که ساخته هنرمندان آلمانی است در قالب سه بعدی ساخته شده است. فیلم انیمیشنی جدید “تارزان” با صداپیشگی کلان لوتس و اسپنسر لوکه ساخته شده و راینهارد کلوس کارگردانی آن را انجام داده است.

 

این انیمیشن بر مبنای فیلمنامه ای از رانیهارد کلوس، جسیکا پوستیگو و یانی برنر ساخته شده است.

 

در این انیمیشن بار دیگر زندگی قهرمانی که ادگار رایس باروز خلق کرد، در جنگل ها روایت می شود. با این حال نویسندگان فیلمنامه تلاش کرده اند تارزان را با ماجراهای جدید روز روبه‌رو کنند. برای مثال والدین تارزان که افرادی میلیاردر هستند در تصادف ساختگی هواپیمایشان کشته می شود و بچه شان در جنگل سرگردان می ماند و  اما مردی که اکنون اختیار کمپانی این خانواده ثروتمند را در اختیار گرفته است می خواهد از جنگل استفاده های نادرستی بکند.

 

در این نسخه جین دختر یک راهنمای تور در منطقه آفریقا است که جنگل های منطقه را به خوبی می شناسد. در این میان جین با تارزان همکاری می کند تا از تخریب جنگل توسط کمپانی پدر و مادرش جلوگیری کند.

 

داستان “تارزان” اولین بار در سال 1912 در مجله منتشر شد و سال 1914 کتاب آن به بازار آمد و بعد خود نویسنده داستان های مختلفی برای تارزان خلق کرد که شمار آنها به 24 عنوان کتاب می‌رسد. با این حال بعدها نویسندگان دیگری ماجراهای تارزان را ادامه دادند.

 

در فاصله 1918 تا 2008 این قهرمان در 89 فیلم ظاهر شد. انیمیشن دیسنی در سال 1999 از جمله انیمیشن های ساخته شده از این شخصیت ماجراجو است.

 

نسخه انگلیسی این تارزان قرار است سال 2014 راهی پرده های سینماها شود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …