ایرانگرد نیوز

اکران “حوض نقاشی” و “خسته نباشید” در انگلستان


به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم‌های سینمایی “حوض نقاشی” به کارگردانی مازیار میری و “خسته نباشید!” به کارگردانی محسن قرائی در چهارمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی لندن به نمایش گذاشته خواهند شد.


چهارمین دوره این جشنواره 18 تا 10 آبان ماه در شهر لندن برگزار می‌شود و در این دوره بیشتر از 15 فیلم بلند به همراه فیلم های کوتاه و مستند به نمایش گذاشته خواهند شد. در این جشنواره سالانه سینمای ایران در بریتانیا معرفی می شود.


فیلم سینمایی “حوض نقاشی” به کارگردانی مازیار میری هفته گذشته در هجدهمین جشنواره بین المللی فیلم پوسان در کره جنوبی به نمایش گذاشته شده است و 5 تا 9 آذر ماه نیز در جشنواره فیلم کودک آجیال که در شهر دوحه قطر برگزار می شود، به نمایش گذاشته خواهد شد.


داستان این فیلم درباره مریم و رضا است که با آدم‌های دیگر فرق دارند، آن هم نه یک فرق ساده، بلکه بسیار بزرگ و آن‌ها باید تلاش کنند تا به دیگران ثابت کنند این تفاوت بزرگ را با معجزه عشق حل کرده‌‌اند.


فیلم سینمایی “خسته نباشید!” اولین فیلم بلند محسن قرائی است که درباره زوجی جهانگرد است که درگیرِ اختلافاتی با یکدیگرند، در میانه سفر خود در ایران با موسسه جهانگردی طرف قراردادشان به مشکل برمی خورند. مرتضی، مستخدمِ اخراجیِ هتلی که زوج جهانگرد در آن سکونت دارند به کمک پسرعمویش حسین برای آنها نقشه ای می کشند…

 

خروج از نسخه موبایل