ایرانگرد نیوز

رانندگی با خودروهای آخرین مدل به روایت طنز “کوی نشاط”

به گزارش ایرانگرد نیوز، امیرعباس اشرف مسئول دفتر برنامه های طنز رادیو ایران با اعلام خبر فوق افزود: “كوی نشاط” در روز عید سعید غدیر خم سرود مناسبتی این عید را با خوانندگی صادق آزمند و ضرب و زنگ پهلوانی (زورخانه‌ای) كاری از گروه موسیقی كوی نشاط با همکاری محمد تیموری ضرب، حسن مصطفی پور ویولن، پرهام محقق سنتور و با آهنگسازی مجتبی تیموری تقدیم علاقمندان می کند.
در این برنامه نمایش هایی با موضوع  نرخ ثبت ازدواج در دفاتر ازدواج، افزایش نرخ دلار، مشكلات رانندگی با اتومبیل های آخرین مدل، ترانسفر جاسم به فوتبال اروپا و  قصه گویی طنز پینوكیو با موضوع  زندگی در دل نهنگ پخش می شود.
امیر عباس اشرف تهیه کننده، محمود صابری کارگردان و ناهید امیریان، تورج نصر، اردشیر منظم، علیرضا تابان، بهنام قربانی، محمودرضا قدیریان، عباس محبی، آسیه گرجی، مهدی امین لاری، مژگان عظیمی و صنم صالحی و….از  بازیگران این برنامه و عباس محبی، زهرا ادراكی و شاهرخ باقری نژاد نویسندگان آن هستند.
ترانه ها و موسیقی های مفرح و شاد از دیگر بخش های این ویژه‌برنامه  است. علیرضا آزادگان مهر صدابردار و ندا حاجی اسماعیلی هماهنگی و دستیار تهیه كننده “كوی نشاط” است.
شنوندگان می توانند روز پنج شنبه دوم آبان ماه از ساعت 15:30 این برنامه را به مدت 90دقیقه از رادیو ایران بر روی موج FM 90 MHz دریافت نمایند.

 

خروج از نسخه موبایل