ایرانگرد نیوز

بچه‌ها “نغمه عشق 10” را می‌خوانند/ تدوین آلبوم دفاع‌مقدسی “آوای نور”


شهروز حقی آهنگساز “نغمه عشق 10” در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این مجموعه موسیقایی به سفارش سازمان بسیج دانش‌آموزی منتشر خواهد شد، خاطرنشان کرد: هم اکنون مشغول آماده‌سازی مراحل نهایی آلبوم هستیم که با عنوان “نغمه عشق 10” برای علاقه‌مندان موسیقی عرضه خواهد شد.


وی گفت: در این آلبوم که در ردیف پروژه‌های بلندمدت سازمان بسیج دانش آموزی برای اعتلا و گسترش سرود در مدارس کشور تولید می‌شود و مقطع هدف آن گروه سنی نوجوان است، 8 قطعه موسیقایی با مضامینی چون امام زمان (عج)، امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، راهیان نور و ورزش تهیه و تولید شده است.


به گفته وی، این آلبوم مجموعه‌ای کاملا کاربردی است که می تواند مورد استفاده گروه‌های مختلف سرود دانش‌آموزان در مدارس باشد.


این آهنگساز آهنگ‌های انقلابی درباره دیگر فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی گفت: با هماهنگی‌هایی که با خانه سرود انقلاب اسلامی انجام گرفته قرار بر این است پروژه موسیقایی نمایشی “آوای نور” که چندی پیش در میدان امام حسین (ع) اجرا شد در قالب یک آلبوم صوتی و به احتمال زیاد تصویری تا هفته آینده عرضه عمومی شود. متولی پخش و عرضه این آلبوم موسیقایی نیز خانه سرود انقلاب اسلامی است و جزو پروژه های ارزشمندی است که می تواند برای علاقه مندان سرود اثر قابل توجهی باشد.


حقی درباره دیگر کارهای موسیقایی خود ادامه داد: اخیرا مذاکراتی را برای تهیه و تولید چند اثر موسیقایی ویژه محرم و صفر داشته ام که هنوز نحوه همکاری برای این کارهای سفارشی مشخص نیست اما به طور حتم فعالیتهایی در این زمینه خواهم داشت که به زودی اعلام می شود.


شهروز حقی که چندی پیش به عنوان سرپرست واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت ارشاد مشغول به فعالیت بود غیر از آهنگسازی تاکنون به عنوان عضو هیات انتخاب و داور تعدادی از جشنواره های سرود و موسیقی فعالیت می‌کرد.


 


 


 

خروج از نسخه موبایل