ایرانگرد نیوز

رویگری فقط “کازابلانکا” را می خواند/ مجوز اجرای آلبوم های قبل صادر نشد

رضا رویگری درباره تازه‌ترین جزییات کنسرت خود توضیح داد: این کنسرت با حمایت بخش خصوصی و اجرای قطعاتی از آلبوم تازه‌ام با نام “کازابلانکا “با همراهی گروه حافظ به سرپرستی محسن افشار اجرا می‌شود. البته یک یا دو قطعه جدید نیز علاوه بر اجرای قطعات مختلف این آلبوم برای مخاطبان اجرا خواهد شد که دوست دارم روز کنسرت اسامی آنها را اعلام کنم.

 

وی ادامه داد: بسیار علاقه‌مند بودم چند قطعه از ملودی‌های آلبوم‌های قبلی را نیز در این کنسرت اجرا کنم اما نمی‌دانم چطور شد که شورای کارشناسی دفتر موسیقی وزارت ارشاد مجوز اجرای این قطعات را نداد و این برای من جالب توجه است که چرا قطعات دو آلبوم قبلی من با مجوز وزارت ارشاد در بازار موسیقی منتشر شده است ولی برای این کنسرت مجوز نمی‌گیرد.

 

این بازیگر با بیان اینکه برای اولین‌بارست که در ایران کنسرت می‌دهد، خاطرنشان کرد: من 2 سال گذشته در کشورهای لبنان و آمریکا کنسرت‌هایی را برگزار کردم اما این برای اولین بار است که در ایران به عنوان یک خواننده کنسرتی را برگزار می کنم و این برایم بسیار اهمیت دارد که موفق شدم برای اولین بار در خدمت مخاطبانی باشم که در کشور خودم شاهد اجرای برنامه ای از من در مقام خواننده هستند.

 

رویگری در پایان بیان کرد: متاسفانه فقط چند روز مانده به کنسرت موفق به دریافت مجوز شدیم و این مساله ما را برای اطلاع‌رسانی کنسرت دچار مشکل کرد اما خوشبختانه تاکنون بسیاری از مخاطبان از طریق پیامک از جریان کنسرت اطلاع پیدا کردند اما این امید را دارم که با سورپرایزهایی که تهیه‌کنندگان این کنسرت برای مخاطبان در نظر گرفته اند شاهد اجرای متفاوتی باشیم.

 

بر اساس این گزارش علاقه مندان برای خرید بلیت اینترنتی بلیت کنسرت رضا رویگری می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

 

خروج از نسخه موبایل