ادامه تصویربرداری اولین سریال عرب‌نیا در میدان انقلاب

به گزارش ایرانگرد نیوز، تاکنون 10 درصد از مراحل تصویربرداری سریال “رنگ شک” به کارگردانی فریبرز عرب‌نیا و محصول سیما فیلم سپری شده است.

 

بهروز خوش‌رزم تهیه‌کننده سریال “رنگ شک” گفت: در حال حاضر گروه در لوکیشن منزل پدر رویا (شهرزاد کمال زاده) واقع حوالی میدان انقلاب تهران مشغول کار هستند.

 

وی ادامه داد: تاکنون فریبرز عرب‌نیا، عمار تفتی، حمیدرضا هدایتی، شهرزاد کمال‌زاده، معصومه آقاجانی، امیر مولوی و محمدرضا شیرخانلو مقابل دوربین رفته‌اند.

 

از جمله لوکیشن‌های این فیلم سریال می‌توان به منزل پدر رویا، ستاد مبارزه با مواد مخدر، حفاظت، اطلاعات نیروی انتظامی و متروی تهران اشاره کرد.

 

فریبر عرب ‌نیا، آرش مجیدی، شهرزاد کمال ‌زاده، صالح میرزا آقایی، معصومه آقاجانی، حمیدرضا هدایتی، امیر مولوی، رضا نوری، پیام لاریان، طوفان مهردادیان و محمدرضا شیرخانلو و با حضور شاهرخ فروتنیان عمار تفتی و شهرام عبدلی از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.

 

فیلمنامه این اثر را فریبرز عرب‌نیا نوشته و داستان یک افسر نیروی انتظامی را روایت می‌کند که ماموریت می‌یابد تا وارد یک باند بسیار مخوف مواد مخدر شود و به دلیل فوق سری بودن عملیات تنها یکی از فرماندهان مافوق او از این ماموریت مطلع است و در این راه با مشکلات متعددی مواجه می‌شود.

 

“رنگ شک” در 5 قسمت 40 دقیقه ‌ای در مرکز سیما فیلم تولید می‌شود.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …