ادامه اکران «۵۷۸ روز انتظار» با شش سینما / «به خاطر پونه» به باشگاه میلیاردی نزدیک شد

داریوش باباییان پخش کننده «۵۷۸ روز انتظار» درباره اکران این فیلم در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت:با توجه به اینکه اکران این فیلم با ماه محرم مصادف شد و فیلم هایی مثل «خاک و مرجان»، «آزاد راه» و «۵۷۸ روز انتظار» با دو هفته اکران مواجه می شوند، باید سریع از چرخه نمایش سالیانه خارج شوند.


وی درباره استقبال مخاطبان از این فیلم افزود: به نسبت سینماهایی مانند قدس خوب بوده، اما در سینماهای شمال شهر مانند اریکه ایرانیان و آزادی استقبال خوب نبوده ولی در شهرستان شیراز و مشهد وضعیت بهتری داشتیم. «۵۷۸ روز انتظار» فیلم مردمی و گرمی است که به دلیل اینکه بازیگر چهره ندارد، تقریبا جایگاه خوبی پیدا نمی کند و کارگردان از اکران آن راضی است و هم اکنون این فیلم در پنج روز نمایش با شش سالن به فروش ۲۰میلیونی دست یافته و با همین تعداد سالن اکران آن ادامه پیدا می کند.


باباییان که پخش فیلم سینمایی «به خاطر پونه» را هم برعهده دارد،درباره وضعیت اکران این فیلم گفت:«به خاطره پونه» همچنان با ۱۹ سالن اکرانش ادامه دارد و به فروش ۶۰۰میلیونی در تهران و ۳۰۰ میلیونی در شهرستان دست یافته است.


باباییان درباره مصوبه کانون پخش کنندگان مبنی بر اکران چهار فیلم در سال توسط هر دفتر گفت: چهار فیلم در سال به نفع هر دفتری می تواند باشد و باعث می شود به جای فعالیت یک دفتر، چندین دفتر به فعالیت خودشان ادامه دهند و من این مصوبه را مثبت ارزیابی می کنم.


انتهای پیام

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …