موسیقی فیلم‌های ایرانی کیفیتی نامطلوب دارد

علیرضا قربانی : وضعیت ترانه‌نویسی برای فیلم‌ها را نامطلوب دانست و گفت: در کل موسیقی فیلم ها در وضعیت مطلوبی قرار ندارند به خصوص در مورد ترانه ها اصلا در شرایط مناسبی نیستیم. به غیر از تعداد محدودی از ترانه سرایان که کارهایشان از کیفیت قابل قبولی برخوردار است باقی آثار مطلوب نیستند و از منظر کیفی از سطح نازلی برخوردارند.

 

 

 

قربانی در رابطه با اجرای جدید کنسرت هایش اظهار داشت: احتمالا بعد از ماه محرم و ماه صفر برنامه ریزی برای کنسرتی داشته باشیم اما هنوز قطعی نشده است و تا زمان قطعی شدن نمی توانم در این باره قولی بدهم.

 

 

 

قربانی که هفته گذشته در سالن باربیکن شهر زوریخ که پس از رویال هال بزرگترین و معتبرترین سالن شهر زوریخ است، «حریق خزان » را به روی صحنه برد، درباره آغاز دوباره تور کنسرت‌های آلبوم «حریق خزان» توضیح داد: برای تور آینده حریق خزان از ۵ نوامبر مطابق با ۱۴ آبان راهی اروپا می شویم و اجراهای این کنسرت را آغاز خواهیم کرد. در اولین اجرا ۹ نوامبر مطابق با ۱۸ آبان ماه کشور آلمان و در شهردوسلدورف «حریق خزان » را روی صحنه می‌بریم. در ادامه این اجراها‌ شنبه ۱۶ نوامبر مطابق با ۲۵ آبان ماه در کشور هلند و در شهر آمستردام و در تاریخ ۲۳ نوامبر مطابق با ۲ آذر در کشور اتریش و در سالن اودئون شهر وین روی صحنه خواهیم رفت.

 
وی ادامه داد: اجرای بعدی «حریق خزان» ۲۶ نوامبر مطابق با ۵ آذر در شهر لوزان سوییس خواهد بود و آخرین اجرای ما در این سفر شنبه ۳۰ نوامبر مطابق با ۹ آذر در کشور سوئد و در شهر استکهلم برگزار می‌شود.

 
قربانی در توضیح قطعاتی که در این اجرا خواهد خواند توضیح داد: علاوه بر قطعات آلبوم «حریق خزان » قطعات دیگری نیز اجرا خواهد شد و در مجموع این اجرا مانند اجرای کنسرت بزرگ حریق خزان در تهران خواهد بود.

 

 

 

گفتنی است؛ کنسرت بزرگ «حریق خزان» سوم تا هشتم مهرماه در تالار وحدت تهران میزبان علاقمندان بود.

 

 

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …