شورای مرکزی کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران انتخاب شدند

به گزارش ایرانگرد نیوز، نخستین مجمع عمومی کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران به عنوان سی‌امین صنف جامعه اصناف سینمای ایران روز چهارشنبه 8 آبان ماه در تالارسیف الله داد خانه سینما برگزار شد و با انتخاب اعضای هیات رئیسه و بازرس به کار خود پایان داد.

 

در ابتدای این مجمع هیات موسس کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران شامل ابراهیم حقیقی، میثم مولایی، بهزاد خورشید و فرامرز روشنایی با ارائه گزارشی به ماموریت خود خاتمه دادند و حقیقی گزارش این هیات را قرائت کرد.

 

در ادامه هیات رئیسه مجمع شامل عزیز ساعتی به عنوان ناظر، علی خسروی به عنوان رئیس، امیر اثباتی به عنوان ناظر و محمد تاجیک به عنوان منشی جلسه اساسنامه را برای حاضرین در مجمع قرائت کردند که به اتفاق آرا اساسنامه کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران به تایید رسید.

 

در ادامه انتخابات اعضای شورای مرکزی برگزار شد که از 40 رای اخذ شده،  ابرا هیم حقیقی با 32 رای ، بهزاد خورشیدی با 28 رای، میثم مولایی با 28 رای، مسعود نجفی با 19 رای و امیر حسین رسائل با 19 رای به عنوان اعضای اولین شورای مرکزی کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران انتخاب شدند.

 

همچنین فرامرز روشنایی با 29 رای به عنوان بازرس انتخاب شد.

 

در ادامه با توجه به مساوی شدن آراء دو عضو علی البدل شورای مرکزی که هر کدام 15 رای کسب کردند، انتخابات به مرحله ی دوم کشیده شد که در نهایت بیتا موسوی با 25 رای به عنوان عضو علی البدل اول و آرش صادقی با 13 رای به عنوان عضو علی البدل دوم انتخاب شدند.

 

میثم معراجی نیز با 18 رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شد.

 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …