جوابیه انجمن صنفی دفاتر سفر و گردشگری استان تهران و پاسخ CHN

پاسخ خبرگزاری میراث فرهنگی:
1. سازمان میراث فرهنگی طی دولت‌های نهم و دهم، هیچگاه نگاه سالمی به بخش خصوصی نداشته و همواره به دنبال کسب اعتبار و وجه از بخش خصوصی بوده است. حال زمانی این اعتبار را کسب می‌کرده و هر زمان هم که در کسب این مهم ناکام شده، اقدام به تشکیل بخش‌های خصوصی فرمایشی کرده که آن را به عنوان دکوری زیبا به مردم نشان دهد.
2. خصولتی بودن شرکت‌ها و انجمن و تشکل‌های بسیار در دولت آقای احمدی‌نژاد هم بر هیچکس پوشیده نیست.

3. آقای اباذری؛ آیا انتخابات هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر سفر و گردشگری تهران، با اندکی پنهان کاری و بدون اطلاع اعضای هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر مسافرتی ایران برگزار نشد. بدین معنا که همگان امکان حضور در انتخابات را نیافتند؟
4. آیا حلقه اصلی انجمن تهران هم با حضور افرادی تشکیل نشد که در سال 84 در انتخابات هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر مسافرتی تهران را مغلوب شده بودند؟
5. آقای اباذری؛ جنابعالی باید از واگذاری امتیاز برگزاری همایش‌های گردشگری در سال 85 به انجمن صنفی دفاتر مسافرتی تهران آگاه باشید. همایش‌هایی که در امتیاز برگزاری‌اش در دوره معاونت آقای ملک‌زاده به یک انجمن نوپا واگذار شد. همان همایش‌هایی که رسانه‌ها بعدتر از آن تحت عنوان همایش‌های بی‌حاصل گردشگری نام می‌بردند و گفته می‌شد بالغ بر یکصد میلیون تومان هزینه در بر داشته است. در این شرایط آیا، آزموده را دوباره آزمودن خطا نیست؟
6. آقایان فعال در انجمن صنفی تهران، هیچ آیا متوجه شده‌اید که سال 84 قدم در راهی گذاشتید که حاصلش انشقاق بخش خصوصی بوده و این نتیجه، یک برنده بیشتر نداشت و آن بخش دولتی حوزه گردشگری بوده؟
7. سخن بسیار است از تشکل‌هایی که در دوره آقایان بقایی و مشایی، رشد کردند، لاجرم در این مقال کوتاه نمی‌گنجد. حال در این شرایط آیا بر انجمن صنفی دفاتر مسافرتی تهران لازم نیست در عوض وقت گذاشتن برای تهیه جوابیه و گام نهادن در روشنگری اذهان عمومی! مروری دوباره داشته باشد به هشت سال گذشته و رابطه خود با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری …
 

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …