ماجرای فروش یک بچه لال فیلم می‌شود/ آماده شدن تا جشنواره فجر


خسرو ملکان کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که پس از گذشت سه سال از صدور پروانه ساخت، تصمیم به آغاز پیش‌تولید فیلم سینمایی “این بچه به فروش می‌رسد” گرفته است، گفت: “این بچه به فروش می‌رسد” داستان متفاوتی دارد و می‌توان گفت برای اولین بار در سینمای ایران به چنین موضوعی توجه شده است.


وی توضیح داد: سال گذشته قرار بود ساخت این فیلم سینمایی را آغاز کنم اما به دلیل ساخت سریال “چمدون” که یک سریال مناسبتی بود، فرصت برای ساخت “این بچه به فروش می رسد” را از دست دادم. این تاخیر در ساخت سبب شد تا فیلمنامه بیش از 10 بار بازنویسی شود و تبدیل به اثری متفاوت شود.


ملکان درباره داستان این فیلم سینمایی گفت: “این بچه به فروش می رسد” داستان بچه‌ای لال است که در خانواده خود زیادی است. خانواده وی به دلیل مشکلات مالی تصمیم می گیرند تا این بچه را به فروش رسانند.


وی ادامه داد: علاقه‌ای خاص به این فیلمنامه دارم و امیدوارم هرچه سریعتر شرایط مناسب برای ساخت این فیلم سینمایی فراهم شود، مطمئن هستم به دلیل آن که بی‌پرده به مسئله فروش کودک توسط خانواده‌ها پرداخته شده است، مورد توجه مخاطبان سینما قرار خواهد گرفت.


ملکان در پایان بیان کرد: با توجه به اینکه در نظر دارم این فیلم سینمایی در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور داشته باشد، تا پایان تابستان آن را جلوی دوربین خواهم برد، البته تعدادی از بازیگران سینمای ایران را برای حضور در این فیلم سینمایی در نظر دارم که هنوز برای بازی در این فیلم به توافق نرسیده‌ایم.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …