افزایش تعامل میان سازمان حفاظت محیط زیست و شرکت ملی صنایع مس


به گزارش خبرگزاری محیط زیست بر اساس این تفاهم نامه شرکت ملی صنایع مس ایران با تاکید بر حفظ محیط زیست، تلاش خواهد کرد تا تمامی طرح های توسعه ای را به جدیدترین دستاوردهای روز تجهیز کند. بهینه سازی فرآیندهای تولید طی سال های آینده نیز از دیگر تعهدات شرکت ملی مس است.
این گزارش می افزاید نصب سیستم‌های پیشرفته پایش لحظه‌ای روی مجاری خروجی آلاینده های احتمالی، پژوهش، تحقیقات و ارزیابی های زیست محیطی، توسعه فضای سبز و حمایت از گونه های زیستی جانوری و گیاهی از دیگر زمینه‌های مشترک همکاری میان شرکت ملی صنایع مس ایران و سازمان حفاظت محیط زیست است.
علاوه بر موارد ذکر شده مطابق این تفاهم نامه کار گروه مشترکی با سازمان حفاظت محیط زیست تشکیل شده و طی برنامه ریزی مشخص مسائل موجود میان دو طرف را رفع نموده و برای آینده برنامه ریزی خواهد کرد.
بنابراین گزارش سازمان حفاظت محیط زیست در این تفاهم‌نامه متعهد شد تا طرح‌های توسعه‌ای شرکت ملی صنایع مس ایران را بررسی کرده و در راستای توسعه کشور و تسهیل فعالیت‌های شرکت مس اقدام عملی انجام دهد.
مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت از محیط زیست در ارتباط با امضاء تفاهم نامه همکاری بین شرکت ملی صنایع مس ایران و سازمان محیط زیست اظهار داشت: این تفاهم نامه در راستای تحقق اهداف زیست محیطی بوده و با توجه به دیدگاه صنعت مس برای گسترش همکاری با سازمان محیط زیست، صورت گرفته است.
همتی درباره اهداف و دستاوردهای این تفاهم نامه گفت: امیدواریم نیازها و کمبودهای اطلاعاتی و نرم افزاری را با این تفاهم نامه مرتفع کنیم و در مسیر توسعه پایدار گام های بلندتری برداریم.




:: دانلود فایل ضمیمه ()



Check Also

محیط‌زیست عامل وحدت و همگرایی در کشور است

رئیس سامان حفاظت محیط‌زیست گفت: پروژۀ تکثیر در اسارت یوز آسیایی نشان داد چطور مسالۀ …