ازدواج‌های اجباری به روایت شهره سلطانی/ گاهی یه تلفن به خودمون بزنیم!


شهره سلطانی کارگردان نمایش “گاهی یه تلفن به خودت بزن” درباره اجرای دوباره این نمایش در ارسباران به خبرنگار مهر گفت: سوسن مقصودی از ارسباران به من برای اجرا پیشنهاد داد و چون از این کار در نیاوران استقبال شد خواستیم در ارسباران هم روی صحنه برود.


وی ادامه داد: این کار حدود 21 شب در فرهنگسرای نیاوران اجرا شد اما چون به تعطیلی‌های پشت سر هم خوردیم، نمایش لطمه دید. با این حال باز هم کار ما دیده شد و برای همین با پیشنهاد از طرف سوسن مقصودی، با اعضای گروه مشورت کردم و تصمیم به اجرای دوباره گرفته شد.


سلطانی با اشاره به نبود امکانات لازم برای اجرای خود در فرهنگسرای ارسباران یادآور شد: این سالن چندان مناسب اجرای ما نیست. طراحی تئاتر ما برای یک سالن بلک باکس و گوشه بود که سعی کردیم برای این سالن نمایش را به صورت متمرکز اجرا کنیم. همچنین نتوانستیم از پرده‌های خود در این سالن استفاده کنیم در حالیکه این‌ها المان‌های کار ما بودند و با آنها حرف می‌زدیم.


کارگردان نمایش “گاهی یه تلفن به خودت بزن” درباره تفاوت‌های اجرای قبل و فعلی یادآور شد: در نمایش قبلی علی سلیمانی ما با همراه بود اما در این کار نتوانست حضور داشته باشد و به همین دلیل رامین راستاد جایگزین شده است.


این بازیگر سینما و تلویزیون درباره موضوع “گاهی یک تلفن به خودت بزن” و نقش خود در این نمایش عنوان کرد: نمایش مشکلات و مسایل اجتماعی را به تصویر می کشد که در آن میان، معضلات زناشویی هم دخیل است مثل ازدواج های اجباری که منجر به مساله های دیگری می شود. من هم در این نمایش نقش کُلفتی را دارم که به عنوان یک راوی و نگاهی بیرون از زاویه به این زندگی ها نگاه می کند و نمی توان این نقش را ساده در نظر گرفت.


نمایش “گاهی یه تلفن به خودت بزن” نوشته شهرام احمدزاده، به کارگردانی شهره سلطانی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان از 17 تیر در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه رفته است. در این اثر شهره سلطانی، ندا مقصودی، سعید کریمی و رامین راستاد به ایفای نقش می پردازند.


این نمایش قرار است روز چهارشنبه 19 تیرماه به نفع خیریه برکت روی صحنه رود. بنیاد خیریه برکت با همیاریِ هنرمندان و با هدف حمایت، آموزش و اشتغال‌زایی برای بانوان بی‌بضاعت و سرپرستِ خانوار تشکیل شده است.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …