دوستی با ماهی‌ها و دردسرهای یک خرگوش در شبکه پویا


به گزارش خبرنگار مهر، “نارنجی دیگر اشتباه نمی‌کند” به کارگردانی صادق قاسمی هر روز ساعت 15:28 از شبکه پویا روی آنتن می‌رود.


خرگوش کوچولویی به نام نارنجی در هر قسمت از این مجموعه با بی‌توجهی و شیطنت اغلب برای سایرین مزاحمت‌هایی ایجاد می‌کند و یا خود را به دردسر می‌اندازد. آقای زینگول یک زنگوله است که با تخته سیاهش در سرزمین نتیجه‌گیری، آخر و عاقبت کارهای نارنجی را به او نشان می‌دهد. اما در نهایت مزاحمت‌های نارنجی گریبان خودش را نیز می‌گیرد و باعث می‌شود به همان نتیجه‌ای که آقای زینگول و خانم گوینده گفته بود، برسد.


این انیمیشن دیالوگ نداشته و فقط یک نفر به عنوان راوی، نَرِیشن می‌خواند.


“نارنجی دیگر اشتباه نمی‌کند” در 13 قسمت 10 دقیقه‌ای برای گروه سنی خردسال، در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی شبکه سهند، با تلفیق سه تکنیک سه بعدی کامپیوتری، دو بعدی و پیکسلیشن تولید شده است.


نویسنده این انیمیشن خدیجه کارگریان، انیماتور فرزین مؤید و شلاله خیری و سازنده موسیقی علی اکبر حسن زاده است.



“من و ماهی‌ها” به کارگردانی پیمان دهقانی نیز پویانمایی دیگری است که هر روز ساعت 16 روی آنتن شبکه پویا می‌رود و داستان آن درباره پسربچه‌ای به نام امیر است که یک ماهی را از مرگ نجات می‌دهد و با ماهی‌ها دوست می‌شود.


نویسندگان این پروژه احمد کردرستمی و شاهد سیف هستند و با تکنیک کات اوت کامپیوتری تولید شده است. موسیقی “من و ماهی‌ها” را مهدی امانی ساخته و انیماتوری آن پیمان دهقانی و نجمه شهابی هستند.


این انیمیشن در 13 قسمت 15 دقیقه‌ای در واحد پویانمایی مرکز بوشهر ساخته شده است.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …