نمایشگاه عکس هنرمند جانباز به نمایش در خواهد آمد


به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با ویژه برنامه شب‌های شیدایی و در  شب‌های ماه مبارک رمضان عکس‌های منتخبی از آثار هنرمند جانباز، داود عامری از فردا یکشنبه بیست و سوم تیرماه تا هفتم مرداد ماه از ساعت 11 صبح تا 1 بامداد در گالری کارون باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.


داود عامری عکاس و  جانباز 70 درصدی است و تاکنون عکس‌های او از طبیعت و نیز جانبازان در بسیاری از نمایشگاه‌ها و مسابقات داخلی و خارجی حضور داشته و علاوه بر کسب بیش از 30 عنوان و رتبه داخلی در مسابقات جهانی مختلفی چون آساهی شیمون ژاپن (سه دوره)، لیتوانی، بلژیک، هندوستان، ترکیه، هلند، کره جنوبی، آمریکا و… عنوان های متعددی را کسب کرد است.



عضویت در فدراسیون جهانی عکاسی FIAP در فرانسه، عضویت در انجمن عکاسان انقلاب و دفاع‌مقدس، آژانس عکس ایران و … بخشی از حضور فعال این کوهنورد و هنرمند جانباز در عرصه عکاسی است.


در این نمایشگاه تعداد 52 قطعه عکس رنگی با موضوع آزاد در اندازه 100 * 70 در گالری کارون باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت واقع در بزرگراه شهید حقانی، خیابان سرو جنب ایستگاه مترو شهید حقانی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …