آغاز هفتمین جشنواره موسیقی جوان از 23 شهریور


به گزارش خبرگزاری مهر، علی ترابی با اعلام این خبر که هفتمین جشنواره موسیقی جوان بعد از وقفه ای چند ساله 23 تا 26 شهریور ماه سال جاری به میزبانی انجمن موسیقی ایران و دبیری هومان اسعدی برگزار خواهد شد به بیان جزییات دیگری از این جشنواره پرداخت.


وی افزود: این دوره از جشنواره با برخورداري از حضور برجسته‌ترين استادان موسيقي كلاسيك ايراني چون حسين عليزاده، شهرام ناظري، رامبد صديف، مجيد كياني و داريوش طلايي در تركيب شواري سياستگذاري خود و نيز داوران با سابقه برگزار مي شود.


ترابی به فراخوان این دوره از جشنواره هم اشاره کرد و گفت: فراخوان اين دوره از جشنواره از اوايل خردادماه امسال منتشر شده و طي آن گروه‌هاي متقاضي در رده هاي سني 10 تا 27 سال مي‌توانند در دو بخش تكنوازي و تكخواني در شاخه موسيقي كلاسيك ايراني و بر اساس موارد مطرح شده در فراخوان، آثار خود را تا پايان تيرماه به دبيرخانه جشنواره ارسال كنند.


مديرعامل انجمن موسيقي ايران خاطرنشان كرد: گروه‌هاي انتخابي طي سه روز در حضور هيات داوران به اجرا خواهند پرداخت و در مراسم اختتاميه اين جشنواره كه 26 شهريورماه برگزار مي‌شود برگزيدگان انتخاب مي شوند.


هفتمين جشنواره موسيقي جوان  23 تا 26 شهريورماه در تهران برگزار مي شود. 


 


 


 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …