ایرانگرد نیوز

مجید برزگر مدیر هنری جشنواره فیلم کودک شد


به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر گودرزی مدیر اجرایی و مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم کودک گفت: هیأت انتخاب بخش بین‌الملل تا پایان تیر به کار خود پایان خواهد داد و همانطور که قبلا نیز در اخبار درج شده، امسال شاهد رونق بیشتری در این بخش خواهیم بود. جالب است که حتی با وجود تحریم‌ها، حضور بالای کشورهای شرکت‌کننده در این جشنواره نشان از اهمیت و اعتبار آن است. کشورهای شرکت‌کننده در این جشنواره عبارتند از هند، ایتالیا، آلمان، فرانسه، هلند، انگلیس، چک، کانادا، روسیه، دانمارک، استرالیا، چین، ژاپن، فنلاند.


وی اضافه کرد: از سینمای ایران هم با توجه به اینکه تا پایان مهلت ارسال آثار (۲۰ شهریور) زمان زیادی باقی‌مانده، تا کنون شش عنوان فیلم به دبیرخانه رسیده و پیش‌بینی می‌کنم بیش از ۱۵ عنوان فیلم در بخش مسابقه داخلی حضور داشته باشند.


گودرزی در مورد شهر محل برگزاری جشنواره توضیح داد: تا پایان این هفته شهر مورد نظر را اعلام می‌کنیم. تا امروز ۱۰ استان برای میزبانی اعلام آمادگی داشته‌اند و ما در حال بررسی هستیم البته تلاش داریم این جشنواره به طور همزمان در ۱۵ استان کشور برگزار شود.


مدیر اجرایی و مدیر روابط عمومی جشنواره گفت: مدیریت هنری جشنواره فیلم کودک امسال را مجید برزگر بر عهده دارد و با این حساب، تمام امور تبلیغاتی اعم از تیزر و آنونس و پوستر و همچنین برگزاری مراسم‌ها و افتتاحیه و اختتامیه توسط وی انجام می‌شود.


بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک مهرماه امسال به مدت پنج روز برگزار خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل