رضا یزدانی به بندرعباس و اهواز می‌رود/ انتظار برای اکران “بوی گندم”


رضا یزدانی در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی و سینما گفت: هم اکنون مشغول آماده‌سازی یک آلبوم موسیقایی متفاوت هستم که تا امروز بیش از 70 درصد کار به پایان رسیده و با توجه به برنامه‌ریزی های انجام گرفته به زودی کار ضبط آثار به اتمام می‌رسد. این آلبوم به لحاظ سبک و شیوه اجرا به نوعی ترکیبی از آلبوم های “ساعت فراموشی”، “ساعت 25” و “خاطرات مبهم” است که برای من تجربه خوب و متفاوتی بود.


وی ادامه داد: مهدی ایوبی، علیرضا باران، حسن گودرزی و حسن علی شیری ترانه‌سرایان آلبوم جدیدم هستند، ضمن اینکه علاوه بر حضور من به عنوان خواننده و آهنگساز، قطعاتی با آهنگسازی فرزین قره گزلو، بهروز پایگان و میلاد عدل در این آلبوم برای مخاطبان ارائه خواهد شد. این در حالی است که میلاد عدل، بهروز پایگان و آرش زمانیان تنظیم قطعات این آلبوم را به عهده داشته‌اند.


یزدانی از برگزاری چند کنسرت در تهران و شهرستان ها خبرداد و گفت: قبل از انتشار آلبوم، کنسرت‌هایی را بعد از ماه رمضان در تهران و شهرستان ها با ترکیبی از آلبوم های گذشته برگزار می کنم که کنسرت تهران مانند همیشه در مرکز همایش های برج میلاد و کنسرت‌های شهرستان هم که تاکنون برگزاری آن قطعی شده در بندرعباس و اهواز خواهد بود.


این خواننده موسیقی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فعالیت‌های سینمایی خود در مقام خواننده و بازیگر گفت: پیشنهادهایی برای حضور در چند فیلم سینمایی به عنوان خواننده و بازیگر داشتم اما به دلیل اینکه هنوز نتیجه قطعی نشده است، نمی توانم در مورد آنها مطلبی را عنوان کنم. البته در حال حاضر فیلم “خودزنی” به کارگردانی احمد کاوری در حال اکران است که تیتراژ آن را خوانده‌ام.


این خواننده در پایان گفت: فیلم سینمایی “بوی گندم” به کارگردانی محمدرضا خاکی که در آن علاوه بر خوانندگی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در کنار پولاد کیمیایی، مصطفی زمانی، رضا توکلی و الناز شاکردوست حضور داشتم، در نوبت اکران قرار دارد.


آلبوم های “شهر دل”، “پرنده بی پرنده”، “هیس”، “ساعت 25 شب”، “ساعت فراموشی”، “خاطرات مبهم” آثاری هستند که تاکنون از رضا یزدانی در بازار موسیقی منتشر شده است. این خواننده اردیبشهت ماه امسال آخرین کنسرت خود را در مرکز همایش های برج میلاد برگزار کرد.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …