همه تلاشمان را کردیم تا مردم را بخندانیم


دانیال معصومی درباره حضور خود در این پروژه به خبرنگار مهر گفت: مدت‌ها پیش در نخستین تجربه بازیگری‌ام در فیلم سینمایی “ضد گلوله” با سعید آقاخانی همکار شدم، این همکاری زمینه مشارکت من در این پروژه را ایجاد کرد و حالا خوشحالم که توانستم در کنار چهره‌هایی که بلد هستند مردم را بخندانند ایفای نقش کرده و تجربه کسب کردم.


وی افزود: هر چند که تجربه بسیار کمی در حوزه بازیگری دارم اما تصور می‌کنم کار جدی و طنز تفاوت‌های بسیاری با هم دارند. ما در این سریال بسیار با هم خندیدیم و همه تلاشمان را کردیم تا بتوانیم مردم را هم بخندانیم.



معصومی ادامه داد: در مدت زمان کمی که از پخش این سریال می‌گذرد مخاطبان بسیاری به من ابراز لطف کرده‌اند، امیدوارم موفق شده باشم نقشم را آنطور که به دل مردم بنشیند ایفا کنم.


این نوجوان 17 ساله یادآور شد: کار کردن با سعید آقاخانی بسیار لذت‌بخش است. او ذهن خلاق و نکته‌بینی دارد و هر نکته‌ای را که به کیفی‌تر شدن کار کمک می‌کند به بازیگر یادآوری می‌کند، در واقع فکر می‌کنم آقاخانی حالا به عنوان کارگردان طنز و سریال‌های مناسبتی برای مردم چهره آشنایی است و اگر از تجربه هایش بهره ببرم در آینده موفق‌تر خواهم بود.



بازیگر نقش حمیدرضا در “خروس” کارگردانی خوب را نقطه قوت این سریال دانست و تأکید کرد: سعید آقاخانی بازیگر و کارگردانی است که دغدغه طنز فاخر دارد، او با فضای سریال‌های مناسبتی آشنا است و با خلاقیت‌های خود می‌تواند مخاطب را پای تلویزیون نگاه دارد.


معصومی با اشاره به زمان پخش این سریال گفت: خوشبختانه “خروس” در زمان مناسبی روی آنتن می‌رود و همین نکته موجب شده که مخاطبان بیشتری برای دیدن این مجموعه تلویزیونی راغب شوند.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …