آغاز تورهای داخلی گروه رستاک از ساری/ تولید آلبوم جدید آغاز شد


سپهر سعادتی مدیر هماهنگی گروه موسیقی “رستاک” در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: کنسرت‌های داخلی گروه رستاک بعد از پایان ماه مبارک رمضان از شهرستان‌ها آغاز می‌شود و طبق برنامه‌ریزی هایی که انجام گرفته این کنسرت‌ها از شهر ساری استان مازندران آغاز و در شهرهای دیگری چون آمل، بندرانزلی و بندر عباس ادامه خواهد یافت.


وی ادامه داد: البته گروه اجراهایی را نیز در مرکز همایش های برج میلاد تهران خواهد داشت که به دلیل اینکه زمان دقیق برگزاری کنسرت مشخص نیست نمی‌توانم تاریخ دقیق برپایی آن را اعلام کنم. محتوای کنسرت‌های تهران و شهرستان بر اساس دو آلبوم “همه اقوام من” و “سرنای نوروز” خواهد بود که ساختار اصلی کنسرت های گروه رستاک را تشکیل می دهد.


نوازنده کنترباس در بخش دیگری از صحبت‌های خود به آغاز مراحل تولید آلبوم جدید این گروه اشاره کرد و گفت: مراحل پیش‌تولید آلبوم جدید گروه “رستاک” مدتی است که آغاز شده و گروه هم اینک تمرین‌های نهایی را برای ضبط اثر انجام می دهند. این آلبوم هم در سبک و سیاق آلبوم های قبلی گروه رستاک در حوزه موسیقی نواحی است که این بار سعی کردیم علاوه بر گنجاندن قطعات مشهور محلی به سراغ موسیقی مناطق بکر و مغفول مانده کشورمان برویم که به اعتقاد من برای علاقه مندان موسیقی جالب توجه خواهد بود.


گروه موسیقی “رستاک” از جمله گروه‌های فعال در حوزه موسیقی نواحی است که از سال 76 در قالب یک گروه موسیقی تجربی فعالیت خود را آغاز کرد. این گروه با الهام از عناصر شنیداری موسیقی بومی ایران در شکلی نوین تاکنون آلبوم های “همه اقوام من”، “رنگواره های کهن” و “سرنای نوروز” را روانه بازار موسیقی کشور کرده است.


گروه موسیقی رستاک از آغاز فعالیت‌های خود تا کنون در تهران، شهرستان ها و کشورهای مختلف اروپایی کنسرت های متعددی را برگزار کرده است.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …