تمدید اجرای دو نمایش در تئاترشهر/ با یک بلیت دو تئاتر ببینید


به گزارش خبرگزاری مهر، دو نمایش “پسران آفتاب” به کارگردانی “سیامک صفری” و نمایش “آب مثل شکلات” به کارگردانی “ابراهیم پشت کوهی” که ساعت 21 و همزمان با لحظات افطار روی صحنه می‌روند، شامل طرح ویژه “شب‌های رمضان” مجموعه تئاترشهر می‌شوند.


طرح ویژه “شب های رمضان” مجموعه تئاترشهر به این صورت خواهد بود که تماشاگران هر یک از این دو نمایش می‌توانند تا پایان ماه رمضان به تماشای دیگر نمایش با تخفیف ویژه بنشینند. در این طرح مخاطبان نمایش “آب مثل شکلات” با ارائه نیمه بلیت این نمایش به گیشه تئاترشهر، در روزهای دیگر می توانند با تخفیف 40 درصدی بلیت نمایش “پسران آفتاب” را تهیه کنند.


همچنین مخاطبان نمایش “پسران آفتاب” نیز می توانند با ارائه نیمه بلیت این نمایش در روزهای ماه رمضان از تخفیف 50 درصدی نمایش “آب مثل شکلات” استفاده کنند.


نمایش “پسران آفتاب” نوشته نیل سایمون و کارگردانی سیامک صفری هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت 21 با بازی سیامک صفری، فرزین صابونی، جواد عزتی، جواد پولادی، صبا گرگین پور و بهاره رهنما در تالار اصلی به صحنه می رود.


نمایش ” مثل آب برای شکلات ” نوشته و کار ابراهیم پشت کوهی نیز هر روز غیر از شنبه ها ساعت 21 با بازی رویا نونهالی، معصومه آقا بیگی، الهام اسکندری، فاطمه جعفری، محمد سایبانی، علیرضا سرحدی، امیر علی سی سی پور، ماندانا لیاقت، یاشار محسنی و مریم نحوی میزبان علاقه مندان تئاتر است.



همچنین نمایش “رابینسون کروزوئه” نوشته حمیدرضا نعیمی و کارگردانی میلاد نیک آبادی که از 27 خرداد اجرای خود را در تالار قشقایی آغاز کرده تا جمعه 4 مرداد ماه به اجرای خود در این تالار ادامه می دهد.


نمایش “رابینسون کروزوئه” تا تاریخ یاد شده ساعت 19:30 با بازی بهرام افشاری، مجید نوروزی، علی حسین‌زاده، احمد محمد‌جواهری، مهرداد خانی میزبان علاقه مندان تئاتر است.


نمایش “ترنج” نوشته عباس عبدالله زاده و کارگردانی تینو صالحی نیز که از 5 تیرماه اجرای خود را در تالار سایه آغاز کرده است تا جمعه 4 مرداد تمدید شد.


در نمایش ” ترنج ” که تا تاریخ یاد شده ساعت 18 در کارگاه نمایش به صحنه می رود، گیتی قاسمی، امیر کربلایی زاده، الهام شعبانی، بهرام افشاری، هاله گرجی، تینو صالحی، وحید خوش اقبال، نیما نوری و آرش نصرتی به عنوان بازیگر حضور دارند.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …