ایرانگرد نیوز

با حضور دکتر نجفی / مدیر کل امور بین الملل سازمان میراث فرهنگی معرفی شد

با حضور دکتر نجفی / مدیر کل امور بین الملل سازمان میراث فرهنگی معرفی شد
مراسم معارفه مدیر کل جدید امور بین المل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، با حضور دکتر محمد علی نجفی برگزار شد.
 در این مراسم لادن جعفری تهرانی به عنوان مدیر کل جدید امور بین الملل این سازمان معرفی شد.
دکتر محمد علی نجفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه امور بین الملل سازمان میراث فرهنگی بر ضرورت برنامه ریزی دقیق درحوزه های مرتبط با فعالیت های این دفتر تاکید کرد.
وی گفت: به نظر من این اداره کل باید یک مدل هماهنگ برای انجام فعالیت های سازمان در حوزه بین الملل تهیه و تدوین کند.
معاون رئیس جمهور افزود: با توجه به اینکه سه معاونت اصلی سازمان نیز در موضوعات مختلف نیازمند تعامل با مجامع و سازمان های بین المللی در دیگر کشورها هستند لذا ضروری است که دفتر امور بین الملل با یک تعامل بسیار مناسب با بخش های مختلف سازمان و سه معاونت اصلی به هماهنگی بیشتری در پیشبرد ماموریت های خود دست یابد.
وی در ادامه گفت: انتظار من از دفترامور بین الملل این است که برای فعالیت های آینده سازمان میراث فرهنگی برنامه هایی را تدوین کند تا این سازمان تحت فشار تصمیمات آنی و لحظه ای برای انجام برنامه های بین المللی خود قرار نگیرد.
معاون رئیس جمهور در ادامه با اشاره به توان کارشناسی دفتر امور بین الملل اضافه کرد: بررسی ها نشان می دهد توان کارشناسی این دفتر بالاست بنابر این از این توان بالا باید به نحو شایسته استفاده کرد.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه سال آینده انتظارات از سازمان میراث فرهنگی افزایش خواهد یافت ادامه داد: مجلس و دولت در سال آینده از سازمان میراث فرهنگی انتظارات بیشتری خواهند داشت و پیش بینی می شود حجم فعالیت های سازمان در سال آینده افزایش خواهد یافت لذا انتطار من این است که دفتر امور بین الملل از هم اکنون برای سال آینده نیز برنامه ریزی کند.
وی با اشاره به حساسیت برنامه ریزی در خصوص فعالیت های دفتر امور بین الملل خاطر نشان کرد: باید با توجه به حجم برنامه های تعریف شده برای سازمان و نیز با استفاده از توان کارشناسی اداره امور بین الملل، این اداره بتواند برای انجام برنامه های خود در آینده به شکل مطلوب برنامه ریزی کند.
معاون رئیس جمهور در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به مشکلاتی مانند فضای فیزیکی اداره امور بین الملل نیز گفت: البته این مشکل در دیگر بخش های سازمان نیز مشاهده می شود که بر همین اساس برنامه ریزی ها برای احداث یک ساختمان جدید در قسمت پارکینگ مجموعه ارگ آزادی شروع شده است.
دکتر نجفی در پایان صحبت های خود با قدردانی از تلاش های مسعود جلالیان مدیر کل پیشین دفتر امور بین الملل اظهار امیدواری کرد لادن جعفری تهرانی مدیر کل امور بین الملل بتواند در پیشبرد برنامه های بین المللی سازمان با موفقیت همراه باشد.
خروج از نسخه موبایل