کنسرت گروه “دیوار” در پاییز 92/ رهبر ارکستر با دو آلبوم می‌آید


رهبر ارکستر کنسرت‌های خوانندگان مطرح پاپ در گفتگو با خبرنگار مهر درباره انتشار اولین آلبوم موسیقایی خود در مقام خواننده گفت: این اثر موسیقایی اولین آلبوم من در مقام خواننده است که با آهنگسازی و تنظیم خودم در زمستان امسال منتشر خواهد شد ضمن اینکه مهدی ایوبی به عنوان ترانه‌سرا در این اثر من را همراهی می‌کند.


وی ادامه داد: این آلبوم موسیقایی متشکل از 14 قطعه در سبک تلفیقی راک و جاز است که به نظر من شکل جالبی دارد و با توجه به کمتر کار شدن این سبک در فضای موسیقی پاپ کشورمان می‌تواند برای مخاطبان جذاب باشد. البته من در این آلبوم تلاش کردم فضای موسیقی غربی را بیشتر از فضای شرقی تجربه کنم که امیدوارم مورد توجه علاقه‌مندان موسیقی قرار بگیرد.


نیک‌پور با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را می‌کند که کار ضبط و تولید آلبوم تا تابستان به اتمام برسد، بیان کرد: من باید بتوانم در پاییز وارد روند صدور مجوز و مراحل دیگر انتشار شوم زیرا تمایل دارم این آلبوم اوایل زمستان در دسترس مخاطبان قرار گیرد.


این نوازنده پیانو به تهیه و تولید یک آلبوم موسیقایی دیگر با شکلی متفاوت تر از آلبوم در دست تولید خود اشاره کرد و گفت: این آلبوم از آثار بی کلام من بعد از آلبوم “صدای سکوت” است که شکل و شمایل بسیار متفاوتی نسبت به کارهای قبلی دارد و به نوعی کاری است که در آن تلاش کردم از فضای ارکسترال استفاده کنم.


عضو گروه موسیقی “دیوار” که چندی پیش در جشن سالانه موسیقی ما در بخش های مختلف به عنوان گروه برگزیده موسیقی معرفی شد درباره فعالیت‌های این گروه هم خاطرنشان کرد: یک بسته تصویری از گروه “دیوار” شامل چهار قطعه موزیک‌ویدیو به تهیه‌کنندگی موسسه اکسیر نوین به زودی روانه بازار موسیقی خواهد شد.


نیک‌پور در پایان گفت: مشغول برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت گروه “دیوار”هم هستیم که حتما در شش ماهه دوم سال جاری برنامه هایی را داشته باشیم. البته طبق پیش بینی های انجام گرفته پاییز امسال اولین کنسرت ما در سال 92 خواهد بود.


گروه “دیوار” از جمله گروه‌های موسیقی است که مسعود همایونی، بابک ریاحی پور، پویا نیک پور، مهران فرش باف و ایلیار خسروی اعضای آن را تشکیل می دهند. حضور در چندین کنسرت خوانندگان پرطرفدار پاپ از جمله محمد اصفهانی و رضا صادقی به عنوان رهبر ارکستر و انتشار آلبوم “صدای سکوت” شامل قطعاتی برای پیانو از جمله فعالیت‌های اخیر نیک‌پور در عرصه موسیقی است.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …