حرف‌هایی داریم که به وزیر ارشاد آینده می‌گوییم/ لزوم وحدت میان سینماگران


به گزارش خبرنگار مهر، ضیافت افطار انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس شب گذشته اول مردادماه در محل سابق انجمن و در حالیکه محمدرضا شرف الدین در بستر بیماری به سر می برد با حضور اهالی سینما برگزار شد.


پس از ضیافت افطاری، روح الله سهرابی قائم مقام انجمن در سخنانی پیرامون عملکرد انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و همچنین شرایط پیش آمده برای سینمای ایران سخن گفت و بیان کرد: وضعیت حاکم بر سینمای امروز ما تاسف بار است ولی امیدواریم با همدلی و وفاق مشکلات در درون خود سینما حل و فصل شود و مسایل سینما به کف خیابان‌ها و روزنامه‌ها کشیده نشود.



در ادامه این مراسم تصاویری از محمدرضا شرف الدین مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس پخش شد و وی نیز طی پیامی درباره سینمای حال حاضر بیان کرد: سینمای ما باید بتواند همچنان که در حماسه سیاسی ورود پیدا کرد در حماسه اقتصادی هم ورود پیدا کند.


رییس انجمن سینمای انقلاب با اشاره به زمینه هایی که باید برای سینما و سینماگران فراهم شود، اظهار کرد: یکی از مهمترین این زمینه ها وحدت است. همه سینماگران باید مثل گذشته دست در دست هم دهند و سینمایی را که شایسته ما است به ایران بازگردانند.


شرف الدین در پایان سخنانش با اشاره به برگزیده شدن حسن روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب خاطرنشان کرد: حرف هایی داریم که به وزیر (ارشاد) آینده اعلام می کنیم.



این ضیافت افطاری با حضور جمعی از هنرمندان و عوامل سینمایی برگزار شد و سینماگران توانستند شبی را با یکدیگر به گپ و گفتگو بگذرانند.


از جمله سینماگران حاضر در این ضیافت می توان به سعید سهیلی، منوچهر محمدی، محمدرضا شریفی‌نیا، هادی مقدم دوست، غلامرضا موسوی، مجتبی راعی، مهدی عظیمی، ناصر شفق، انسیه شاه حسینی، مهدی کریمی، پناه برخدا رضایی، اکبر نبوی، احمد مرادپور، اکبر عالمی، محمدرضا شفیعی، علی معلم، محمد درمنش، تقی علیقلی زاده، محمدرضا اسلاملو، علی سجاده‌چی، محمود گبرلو، روح اله حجاری، سهیل جهان بیگلری، مهدی حقیقی، مصطفی و مرتضی رزاق کریمی، اکبر عالمی، امیر حسین شریفی، حبیب اله بهمنی، علی شاه حاتمی، سیدجواد هاشمی، مسعود آب پرور و … اشاره کرد.


 

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …