رییس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی : سینماگران به جشنواره سی و دوم امیدوارند

جلسه هیات انتخاب بخش بین الملل سی و دومین جشنواره فیلم فجر با حضور دکتر حجت الله ایوبی، رییس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و علیرضا رضا داد، دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر برگزار شد.

 به گزارش مدیریت ارتباطات سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، در آغاز این جلسه، علیرضا شجاع نوری، مدیر بخش بین لملل سی و دومین جشنواره بین لمللی فیلم فجر با معرفی آقایان احمد امینی، ناصر عنصری، حسین معززی نیا، منصور ضابطیان و علی مصفا به عنوان اعضای هیات انتخاب بخش بین الملل با ارائه گزارش کوتاهی از سوابق هر یک از اعضا، اظهار امیدواری کرد: امید است، هیات انتخاب بتوانند تا پایان آذر ماه، انتخاب اولیه آثار را به پایان برسانند.
در ادامه، دکترحجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هیات های انتخاب سی و دومین جشنواره فیلم فجر متشکل از گروهی صمیمی، صادق، دلسوز و صاحب فکر اند،و می توانند به خوبی از عهده این کار برآیند از حضور در این نشست اظهار خوشحالی نمود.
حجت الله ایوبی با اشاره به اینکه سینماگران به جشنواره فیلم فجر با امیدواری نگاه می کنند، گفت:حضور هیات های انتخاب حرفه ای و صاحب فکر برای تمامی اهالی سینما اعم از سینما گران و مدیران سینمایی راحتی خیال را به دنبال دارد.
وی با تاکید بر اینکه، تلاش مضاعف سینماگران برای حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر، جای خوشحالی بسیاری دارد، اظهار داشت: این میل و تلاش برای حضور در جشنواره فیلم فجر امسال بیش از هر چیز بار مسئولیت برگزار کنندگان را زیاد می کند و باید به نحو شایسته ای از آن پاسداری شود .
رییس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: ما امروز در اینجا حضور پیدا کرده ایم تا به همه همکاران برگزار کننده و هیات های انتخاب که کارشان را شروع کرده اند خسته نباشید بگوبیم و اظهار امیدواری کنیم که جشنواره ای پرشور و شایسته سینمای ایران پیشرو داشته باشیم .
وی بااشاره به تلاش هیات انتخاب بین الملل اظهار داشت : هر فیلمی که از هر فیلمسازی انتخاب می شود یک حوزه و جریان فرهنگی را نمایندگی می کند و از این جهت انتخاب فیلم ها دارای اهمیت ویژه ای است .

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …