مروارید در جشنواره فیوجی یه نمایش در می آید


به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم سینمایی “مروارید” ساخته سیروس حسن‌پور که در بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان برنده جایزه یونیسف شده بود، در ادامه حضور بین المللی خود این بار در جشنواره فیلم فیوجی به نمایش در می آید.


ششمین جشنواره بین المللی فیلم فیوجی از 30 تیر تا 6 مرداد سال جاری در شهر فیوجی در ایالت فروسینونه کشور ایتالیا برگزار می شود و مروارید در بخش مسابقه به رقابت با سایر آثار حاضر می‌پردازد. فیلم سینمایی مروارید محصول بنیاد سینمایی فارابی است.


حسن‌پور که تاکنون جوایز مختلفی را برای ساخت فیلم‌های سینمایی با موضوعات کودکان و نوجوان دریافت کرده است در این فیلم از بازیگرانی مانند مهدی فقیه، سلیمه رنگزن، علیرضا اوسیوند، سید عبدالله موسوی، میرطاهر مظلومی، حسن ذاکری، سیروس کهوری‏ نژاد و پریوش نظریه استفاده کرده است.


این فیلم داستان خواهر و برادری را روایت می‌کند که به دلیل شرایطی که برای پدرشان که صیاد مروارید بوده است به وجود آمده، دچار مشکلاتی می‌شوند و ماجرای آن‌ها به نوعی با تخم‌گذاری لاک‌پشت‌ها گره می‌خورد.


عوامل فیلم سینمایی “مروارید” عبارتند از کارگردان: سیروس حسن‏‌پور، تهیه‏‌کننده: جواد نوروزبیگی، فیلمنامه‌نویس: محمد مرادپور و سیروس حسن‌پور، تدوین: سیروس حسن‌پور، مدیر تصویربرداری: ساعد نیک‏ذات، مدیر تصویربرداری زیر آب: بهزاد ترکی‌زاده، مدیر تصویربرداری هوایی: داریوش بیگدلی، موسیقی: سعید انصاری، صدابردار: محمد مختاری، صداگذار: حسین مهدوی، طراح گریم: سید محسن موسوی، طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی‌فرد، جلوه‌های ویژه: حمید رسولیان، برنامه‏‌ریز: بابک نبی‌زاده، عکاس: حبیب مجیدی،دستیار اول کارگردان: آرش حسن‌پور، فیلمبردار پشت صحنه: سارا اسماعیل‏‌پور.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …