جیک جیلنهال قهرمان رمان ساراماگو می‌شود


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وب سایت جشنواره سن سباستیان، این فیلم که به کارگردانی دنیس ویلنوو کارگردان کانادایی ساخته شده، برای نمایش در جشنواره سان سباستیان که از 20 تا 28 سپتامبر برگزار می شود، انتخاب شده است.


جیک جیلنهال که پیش از این در فیلم‌هایی چون “کوهستان بروکبک” و “زودیاک” ایفای نقش کرده است در این فیلم هم بازی می‌کند. فیلمنامه این فیلم را که محصول مشترک اسپانیا-کانادا است، خاویر گولون نوشته است.


این فیلم تریلر به کشف ذهنیات یک مرد در بحران می‌پردازد. قهرمان اصلی این رمان شخصیتی به نام ماکسیمو آفونسو استاد تاریخ است که با تماشای یک فیلم می فهمد شبیه بازیگری به نام دانیل سانتا-کلارا است و به این ترتیب سوال هایی درباره هویت واقعی اش برای او به وجود می آید.


ایزابلا روسلینی، سارا گادون و ملانی لورن از بازیگران زن این فیلم هستند. فیلمبرداری این فیلم در تورنتو و اونتاریوی کانادا انجام شده است.


دنیس ویلنوو کارگردان کانادایی در سال 2011 برای ساخت فیلم سینمایی “آتش‌افروزان” موفق به کسب جایزه بهترین کارگردان جوایز جینی شد.


جیک جیلنهال 32 ساله قرارست بار دیگر برای حضور در فیلم “زندانیان” فیلمی از کمپانی برادران وارنر در برابر دوربین این کارگردان کانادایی برود. او به تازگی به گروه بازیگران فیلم “اورست” به کارگردانی بالتازار کورماکور نیز پیوسته است.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …