ایرانگرد نیوز

معاونت سینمایی لوکوموتیو سینما را به ته دره انداخت


به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افطاری شورای عالی تهیه‌کنندگان سینمای ایران شب گذشته پنجم مرداد ماه برگزار شد. در این مراسم محمدمهدی عسگر پور، فرهاد توحیدی، رضا میرکریمی، محمدرضا موئینی، سید محمود رضوی، امیر اسفندیاری، محمدرضا شریفی نیا، بیژن میرباقری، امیرشهاب رضویان، محمدرضا دلپاک، مهرشاد کارخانی، مهرداد فرید، بایرام فضلی، منوچهر محمدی، عبدالله اسفندیاری، ستار اورکی، بهروز شعیبی، فرشته طائرپور، فریدون جیرانی، آناهید آباد، کیوان کثیریان و … حضور داشتند.



پس از صرف افطار غلامرضا موسوی رئیس شورای عالی تهیه‌کنندگان با تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) گفت: اگر با این رفتارهای معاونت سینمایی روبرو نبودیم، امشب باید خبر بازگشایی خانه سینما را اعلام می کردیم. البته خانه سینما بالاخره باز می‌شود و من برای آنهایی که در این مسیر سنگ‌اندازی کردند، متاسفم.


وی افزود: آن دوستان در سازمان سینمایی که می‌خواستند ریل سینما را عوض کنند در نهایت لوکوموتیو سینما را به ته دره انداختند. ما امید داشتیم در پایان کارشان دست به کارهای بهتری بزنند ولی اینگونه نشد.



وی افزود: قطعا خانه سینما فردا یا چند روز دیگر باز خواهد شد و متاسفم برای دوستانی که جلوی این جریان را می گیرند. امیدوارم بعد از بازگشایی خانه سینما در یک جشن بزرگتر در خدمت شما باشیم.


عبدالله اسفندیاری نیز از مسئولان بخش بین‌الملل فارابی در سخنانی گفت: اگر می‌دانستم آقای شریفی‌نیا اینجاست، به ایشان می‌گفتم شعری بخوانند چون سی سال پیش ایشان در حسینیه ارشاد شعری را در مدح حضرت علی (ع) خواندند. حالا نمی‌دانم یادشان هست یا نه. اما از دوست دیگرم دعوت می‌کنم، ایشان از دوستان قدیمی‌ام و از خوانندگان رسمی صدا و سیما هستند. آقای علی نفری که مدیرعامل موسسه فرهنگی سفینه‌النجاه وابسته به وزارت دفاع نیز هست.



علی نفری نیز سخنانی گفت: موسسه سفینه النجاه در راستای معرفی دستاوردهای وزارت دفاع و قرارگاه جنگ نرم و تهیه و ساخت فیلم‌های سینمایی و انیمیشن ان‌شاء الله در اولین فرصت 31 مرداد ماه با دعوت از شما سینماگران و با حضور وزیر دفاع افتتاح خواهد شد.


در پایان این مراسم نیز اعضای شورای عالی تهیه کنندگان برای حضرت علی (ع) و ضربت خوردن ایشان نوحه‌سرایی کردند.

خروج از نسخه موبایل