ایرانگرد نیوز

گلشن: آماده همکاری با شبکه‌های رادیویی هستیم

گلشن: آماده همکاری با شبکه‌های رادیویی هستیم

رئیس پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از آمادگی این مجموعه برای همکاری با شبکه‌های رادیویی خبر داد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جلیل گلشن بافقی در جلسه‌ای که با حضور دکترمحمدعلی نجفی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، محمدحسین صوفی، معاون صدای سازمان صداو سیما و مدیران شبکه‌های رادیویی برگزار شد، گفت: پژوهشگاه این آمادگی و ظرفیت را دارد که با تمامی شبکه‌های رادیویی همکاری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی گنجینه‌های اطلاعاتی بی‌نطیری در اختیار دارد، ادامه داد: موضوع مردم شناسی کل کشور در 15 سال مورد بررسی و نگارش قرار گرفته که این مجموعه شامل انواع غذاها، آداب و رسوم اقوام و نقاط مختلف کشور است.

رئیس پژوهشگاه سازمان از آمادگی این مجموعه برای همکاری با شبکه های مختلف رادیو خبر داد و تصریح کرد: اطلاعات در زمینه پوشاک و همه آنچه با زندگی مردم در ارتباط است توسط پژوهشگران این مجموعه ثبت و ضبط شده که می تواند در معرفی جاذبه‌های کشور موثر باشد.

گلشن یادآور شد: گنجینه‌هایی که در پژوهشگاه سازمان یمراث فرهنگی موجود است می تواند در تحکیم هویت فرهنگی کشور نقش موثری ایفا کند.

رئیس پژوهشگاه سازمان تصریح کرد: سازمان صداو سیما می تواند از ظرفیت های موجود در زمینه باستان‌شناسی و کشفیاتی که باستان‌شناسان در سطح کشور دارند برای جذب گردشگر استفاده کند.

خروج از نسخه موبایل