مهمانان شب قدر از حول حالنا می‌گویند


فاطمه قنبری سردبیر ویژه‌برنامه شب بیست و سوم ماه رمضان رادیو جوان، درباره جزئیات این ویژه‌برنامه به خبرنگار ایرانگرد نیوز گفت: امسال هم اگر خدا قسمت کند برای شب بیست و سوم ماه رمضان همزمان با 9 مرداد، برنامه‌ای داریم که از ساعت 22 تا سه بامداد روی آنتن می‌رود و مجری آن رسالت بوذری است. همچنین مهمان‌هایی چون امید محمدنژاد و سیدعلی احمدی در برنامه پنج ساعته ما حضور دارند.


وی افزود: در آخرین شب قدر موضوع برنامه ما خواستن است. احیا یعنی زنده شدن و من تصور می‌کنم اگر تغییری در قلوب رخ بدهد و حول حالنایی صورت بگیرد، مهم‌ترین خواسته هر مسلمانی ظهور امام زمان (عج) است. خود حضرت نیز فرموده‌اند برای فرج من دعا کنید که گشایش کارهایتان در آن است.


این سردبیر رادیو جوان یادآور شد: در بخشی از برنامه ورونیکا تازه مسلمان آلمانی حاضر می‌شود و از حول حالنایی که در او شکل گرفته حرف می‌زند. سیدعلی احمدی کارشناس مذهبی نیز مهمان همین بخش است. پس از آن به “لحظه صفر عاشقی” می‌رسیم. در این قسمت فرهاد نجفی کسی که از واقعه سقوط هواپیما جان سالم به در برده، از تغییراتی می‌گوید که به این ترتیب در زندگی‌اش ایجاد شده و حیات دوباره‌ای یافته که احساس می‌کند به خاطر رسالتی است که برعهده دارد.


قنبری ادامه داد: دو ساعت پایانی برنامه نیز به قرآن سر گرفتن با حضور کارشناس مذهبی حمید قرنفلی اختصاص دارد. ما در برنامه آیتم‌های ترکیبی از دعای ابوحمزه و جوشن کبیر و ارتباط با کربلای معلی داریم. همچنین از مراسم احیا در دانشگاه تهران گزارش می‌رویم.


به گفته سردبیر ویژه‌برنامه شب قدر رادیو جوان، در این برنامه شعرای مذهبی از جمله سیدحمیدرضا برقعی و مداحانی چون حاج محمود کریمی نیز حضور خواهند داشت.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …