الک بالدوین به پروژه سینمایی کامرون کرو می‌پیوندد


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، آخرین‌باری که خبری از الک بالدوین مجری و بازیگر آمریکایی منتشر شد او در حال تبلیغ برای مستند “اغوا شده و رها شده” در جشنواره کن بود ولی حالا او می‌خواهد در پروژه جدید و فعلا بدون عنوان کامرون کرو شرکت کند.


تاکنون حضور بازیگرانی مانند ریچل مک آدامز، بردلی کوپر، اما استون و دنی مک براید در پروژه جدید کامرون کرو نویسنده و کارگردان سینمای جهان قطعی شده است؛ گروهی جالب و پرذوق و با استعداد از بازیگرانی که می‌توانند یک فیلم کاملا کمدی و یا فیلمی با مایه‌های دراماتیک را خلق کنند و یا همانطور که کرو در چندین پروژه قبلی نشان داده است، فیلمی با هر دوی این خصوصیات بسازند.


این پروژه در کمپانی سونی وارد پیش‌تولید شده است و کرو و اسکات رودین در مقام تهیه‌کننده راه این فیلم را به سمت صفحه نقره‌ای هموار می‌کنند. هنوز جزییات بیشتری از فیلم مشخص نشده و کامرون کرو همه چیز را مخفی نگاه داشته است. اما تا به اینجا روشن شده که کوپر و استون شخصیت زوج اصلی داستان را بازی می‌کنند، در حالیکه مک آدامز نقش آشنای سابق کوپر را ایفا می‌کند.


بالدوین هم ممکن است در نقش مردی ظاهر شود که زمانی وارد زندگی این زوج شده و خوشی خانوادگی شان را مخدوش کرده است.


کامرون کرو 56 ساله تاکنون چند فیلم بر مبنای فیلمنامه‌های خودش ساخته و در اغلب آنها بر جزییات زندگی خانوادگی تمرکز کرده است. “آسمان وانیلی” و “جری مگوایر” و “تقریبا مشهور” از جمله فیلم های او هستند.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …