ایرانگرد نیوز

پخش زنده مراسم تنفیذ حکم روحانی و مراسم تحلیف دولت یازدهم از رادیو ایران

خبرگزاری میراث فرهنگی ـ گروه فرهنگ و هنر ـ  مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی طبق بند نهم اصل۱۱۰ قانون اساسی، پس از انتخاب مردم از جمله وظایف و اختیارات رهبر ایران است.

 

این مراسم روز دوازدهم مرداد ماه در حسینیه امام خمینی(ره) و در محضر رهبر معظم انقلاب انجام می شود و علاوه بر محمود احمدی‌ نژاد به عنوان رییس‌ جمهور سابق ، روسای دیگر قوا، مقامات لشکری و کشوری و برخی سفرای مقیم ایران حضور خواهند داشت.

 

روحانی پس از تنفیذ حکمش از سوی رهبر معظم انقلاب و حضور در مراسم تحلیف به صورت رسمی ریاست قوه مجریه را در دست خواهد گرفت. گفتنی است، فاطمه توکلی سردبیر، جواد فیاضی تهیه کننده و مهدی مهدی قلی گوینده برنامه هستند. علاقمندان می توانند روز شنبه دوازدهم مرداد ساعت ۱۶:۳۰ این برنامه را از رادیو ایران بر روی موجFM 90 MHz دریافت نمایند.

 

همچنین، رادیو ایران مراسم تحلیف حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به صورت زنده و مستقیم پخش می کند. این برنامه گزارش لحظه به لحظه ای را از فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی و ورود سران کشورهای مختلف جهت شرکت در این مراسم تقدیم مخاطبان می رساند. محمد بخشایش سردبیری و تهیه کنندگی ویژه برنامه مراسم تحلیف را بر عهده دارد. علاقمندان می توانند روز یکشنبه سیزدهم مرداد ساعت ۱۵:۳۰ این برنامه را از رادیو ایران بر روی موجFM 90 MHz دریافت نمایند.

 

خروج از نسخه موبایل