پخش زنده مراسم تنفیذ حکم روحانی و مراسم تحلیف دولت یازدهم از رادیو ایران

خبرگزاری میراث فرهنگی ـ گروه فرهنگ و هنر ـ  مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی طبق بند نهم اصل۱۱۰ قانون اساسی، پس از انتخاب مردم از جمله وظایف و اختیارات رهبر ایران است.

 

این مراسم روز دوازدهم مرداد ماه در حسینیه امام خمینی(ره) و در محضر رهبر معظم انقلاب انجام می شود و علاوه بر محمود احمدی‌ نژاد به عنوان رییس‌ جمهور سابق ، روسای دیگر قوا، مقامات لشکری و کشوری و برخی سفرای مقیم ایران حضور خواهند داشت.

 

روحانی پس از تنفیذ حکمش از سوی رهبر معظم انقلاب و حضور در مراسم تحلیف به صورت رسمی ریاست قوه مجریه را در دست خواهد گرفت. گفتنی است، فاطمه توکلی سردبیر، جواد فیاضی تهیه کننده و مهدی مهدی قلی گوینده برنامه هستند. علاقمندان می توانند روز شنبه دوازدهم مرداد ساعت ۱۶:۳۰ این برنامه را از رادیو ایران بر روی موجFM 90 MHz دریافت نمایند.

 

همچنین، رادیو ایران مراسم تحلیف حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به صورت زنده و مستقیم پخش می کند. این برنامه گزارش لحظه به لحظه ای را از فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی و ورود سران کشورهای مختلف جهت شرکت در این مراسم تقدیم مخاطبان می رساند. محمد بخشایش سردبیری و تهیه کنندگی ویژه برنامه مراسم تحلیف را بر عهده دارد. علاقمندان می توانند روز یکشنبه سیزدهم مرداد ساعت ۱۵:۳۰ این برنامه را از رادیو ایران بر روی موجFM 90 MHz دریافت نمایند.

 

Check Also

رونمایی از لوح ثبت جهانی برنامه ملی پاسداری هنر خوشنویسی در کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و تذهیب در سایه قلم …