موافق نورپردازی و زیباسازی حریم تئاتر شهر هستم نه محصور کردن آن


اتابک نادری که طی یک ماه گذشته ریاست مجموعه تئاتر شهر را عهده‌دار شده است درباره برنامه‌های مدنظر برای کنترل فضای پیرامون این بنای تئاتری و تغییر وضعیت موجود در این فضا به گفت: اینکه باید بر حریم تئاتر شهر نظارت داشته باشیم و شکل کنونی فضای پیرامون مجموعه را تغییر دهیم قبول دارم ولی با موضوع محصور کردن حریم تئاتر شهر و کنترل ورود و خروج افراد به آن موافق نیستم. به عقیده من باید شکل فضای پیرامون تئاتر شهر تغییر کند.


وی درباره تغییرات مدنظر برای پیرامون تئاتر شهر افزود: اول با سازمان زیباسازی شهرداری تهران باید مذاکراتی داشته باشیم تا پیرامون مجموعه به شکل مناسبی فضای سبز ایجاد شود. همچنین سطل‌های زباله اطراف مجموعه را عوض کنیم. یکی از مهمترین برنامه‌ها قرار دادن سیستم نورپردازی مناسب برای نما و پیرامون تئاتر شهر است که این امر باعث می‌شود فضای شب حریم مجموعه روشن‌تر شود.


نادری ضمن مناسب ندانستن فضای در نظر گرفته شده پیرامون تئاتر شهر برای تبلیغ اجراهای نمایشی یادآور شد: خوب نیست که دیواره‌ چوبی در پشت تئاتر شهر تبدیل به محل نصب بنرهای تبلیغاتی نمایش‌های روی صحنه شده است. باید فضای تبلیغاتی مناسبی برای تبلیغ و نصب بنر اجراهای نمایشی مجموعه ایجاد شود که این امر نیز در برنامه‌های ما قرار دارد.


رئیس مجموعه تئاتر شهر در پایان تأکید کرد: اجرایی شدن این برنامه‌ها مستلزم حمایت سازمان زیباسازی شهرداری، شهرداری تهران، سازمان میراث فرهنگی و مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. البته وارد مذاکراتی برای اجرایی شدن این برنامه‌ها شده‌ایم.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …