اتان هاوک در یک اثر شکسپیری دیگر ظاهر می‌شود


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، این زوج که در سال 2000 “هملت” را اجرا کردند بار دیگر با اثری از شکسپیر در یک فضای امروزی همراه می‌شوند.


اتان هاوک با امضای قراردادی با مایکل آلمریدا نویسنده و کارگردان این اثر برای اقتباسی امروزی از “سیمبلاین” همگام شده است.


“سیمبلاین” داستان نبردی اسطوره‌ای بین پلیس های فاسد و یک توزیع‌کننده مواد مخدر است که داستان آن در قرن بیست و یکم در آمریکا می گذرد. از این پروژه به عنوان نگاهی جدید بر داستانی جهانی از عشق، خشونت و انتقام یاد شده که یادآور داستان “پسران و هرج و مرج” و به سبک “رومئو و ژولیت” است.


قرار است کار فیلمبرداری این پروژه از 19 اوت در نیویورک شروع شود.


آنتونی کاگیس که “12 سال بردگی” و “مهاجر” را در کارنامه اش دارد، در کنار مایکل بنارویا این فیلم را تهیه می‌کند. آلمریدا سازنده فیلم‌هایی چون “ناجا” و “عشق من” با بازی کریستوفر اکلستون و الیزابت موس است که حالا قصد دارد اقتباسی از شکسپیر را فیلم کند.


هاوک 42 ساله به تازگی در فیلم‌هایی چون “پاکسازی” و “پیش از نیمه شب” بازی کرده است. او قرار است در ماه نوامبر در لینکلن تیاتر برادوی در نقش “مکبث” به کارگردانی جک اوبراین به صحنه برود. این بازیگر آمریکایی، نویسنده و کارگردان نیز هست. او اولین بار در سال 1985 در فیلمی علمی تخیلی در برابر دوربین قرار گرفت.


او از 30 اوت با فیلم پر از تعقیب و گریزی با نام “گریز” به کارگردانی کورتنی سولومون و یارون لیوای در کنار سلنا گومز راهی پرده های سینما می شود.

Check Also

معرفی نقاشان زن نامدار به بهانه روز جهانی طراحی و نقاشی

 ۱۶ می برابر با ۲۶ اردیبهشت ماه، روز جهانی طراحی و نقاشی اعلام شده است. …